אביגדור יצחקי ראש מטה הדיור: פ”ת נראית גרוע יש בה מעברות כמו יוספטל, אחדות ועמישב

ראש מטה הדיור אביגדור יצחקי התייחס השבוע בראיון לגלי צה"ל לטענות של ראש העיר פ"ת איציק ברוומן לבניה במתחם סירקין

שכונת יוספטל בפ”ת, צילום גוגל מפות

סערת הבניה הגדולה במתחם סירקין בפתח תקווה: ראש מטה הדיור אביגדור יצחקי התייחס השבוע (ב’) בראיון לרינו צרור בגלי צה”ל לטענות של ראש העיר פ”ת איציק ברוומן נגד הבניה הגדולה 20,000 יחידות דיור בסה”כ בגלל בעיית תשתיות.

לשאלת המראיין רינו צרור: “אנחנו שומעים את ראשי העיר השונים ברחבי הארץ, פתח תקווה מצד אחד והרצליה מצד שני ובעוד מקומות שאומרים שאתם שוברים כל אמות מידה של תכנון, שאתם מרימים פרויקטים בלי לשאול אותם ובסופו של דבר אלה יהיו דירות בלי תשתית, בלי בתי ספר, תחבורה ועוד. ושמדובר במין כאוס שנבנה מלמעלה.”

השיב ראש מטה הדיור אביגדור יצחקי: “אני חושב שלמעט תחבורה בכל התשתיות אנחנו סגורים עד 2035 זה נכון גם לכיתות לימוד וגני ילדים, כעת יש לנו בעיה של 17 אלף כיתות לימוד וגני ילדים שאנו מביאים אותם לאותם ערים על מנת שיוכלו להשלים את התשתיות בכל מה שקשור למוסדות ציבור ולמוסדות חינוך. לגבי ביוב יש לנו תוכנית מוסדרת שכל הביוב במדינת ישראל מוסדר לאותם מוקדי שפכים מסודרים.”

על טענות התחבורה אמר יצחקי “ראש עיריית פתח תקווה יש לו בעיות תחבורה קשות מאוד, אנחנו מודעים לזה. בהחלט. אבל מזה לא לפתח את השכונות המסכנות, אני מסתובב בפתח תקווה ואני רואה איך העיר נראית, אבל עד להטיל את זה והאחריות על הדבר הזה שאם לא תהיה תחבורה לא תהיה תוספת של דירות בפ”ת זו שטות מוחלטת.”

לדברי יצחקי “פתח תקווה נראית גרוע, יש שם מעברות אחת קוראים לה יוספטל, אחת אחדות, אחת עמישב. אנחנו פינינו מחנה צבאי גדול מאוד בשם מחנה סירקין, אנחנו רוצים לבנות שם יחידות דיור ולהשתמש בחלק גדול מהיחידות דיור האלה לטובת ההתחדשות העירונית באותם מקומות שהבתים נראים בצורה נוראית. ובלי הדירות האלה בסירקין אי אפשר לחדש את פ”ת.”

על הדיאלוג עם ראש העיר פ”ת איציק ברוורמן אמר אמר יצחקי “אנחנו באיזה שהוא דיאלוג איתו שנקטע מידי פעם כיוון שצריך להופיע גם בעיתון אבל אנחנו בהחלט מכבדים כל דעתו של כל אחד, אבל אני חושב שאנחנו צריכים לעשות את מה שאנחנו חושבים לנכון”.

קונים באלי אקספרס, איביי, אמזון וחוסכים מאות שקלים בחודש:
משחקי ילדיםספינר בגדי ילדיםבגדי נשיםבגדי גברים, סלולרגאדג’טים


מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואסטפ



הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם