אדם מבוגר ששב מבית הכנסת הוכה על ידי סודני בפ”ת בגלל חניה

מקרה מזעזע של תקיפה בפתח תקווה: אדם מבוגר ששב מאמירת הקינות בבית הכנסת ביקש מסודני להזיז את כלבו כדי שיוכל לחנות את רכבו - הותקף על ידו באכזריות

מקרה חמור של תקיפת אדם מבוגר במרכז העיר פתח תקווה במהלך סוף השבוע. יהודי מבוגר שביקש לחנות את רכבו במקום בו עמד צעיר סודני עם כלבו הותקף על ידו באכזריות ופונה לבית החולים.

נכדו של האיש, שמוליק ישורון סיפר את שאירע בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו “לצערי יש תתי אדם שחיים בתוכנו שאיפה שיש אהבה הם מכניסים שנאה רוע חושך וכאב. סבא שלי שהוא גם הסבא היחיד שלי שבחיים רצה בסה”כ להחנות. הוא ביקש מסודאני בגובה 2 מטר שעמד עם הכלב שלו וחסם את החנייה לתת לו להיכנס עם הרכב. הסודאני ניגש אליו ואמר לו “אתה לא רואה שאני עומד כאן”? ופשוט פוצץ לו את הפרצוף”.

ישורון מוסיף כי “מזל שסבתא הייתה שם והזמינה אמבולנס. מיותר לציין שלבנאדם בגילו זאת לא חוויה נעימה. זעזועי מח.. שטפי דם.. וזה יכל להיגמר הרבה יותר גרוע.. כשפנו למשטרה המשטרה אמרה בתגובה שהם מכירים את הסודאני הזה ושהוא עושה את זה כל הזמן ולא מצליחים לעצור אותו.

בסיום הפוסט כתב “יש לי המון מה לומר על הנושא. אבל באמת שהפעם אני משאיר לכם לחשוב על זה לבד.. לחשוב שאולי לא כדאי שבפעם הבאה זה יהיה הסבא שלכם..”

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם