צילום: באדיבות המצלם

תלונות: פינוי אשפה בשעות הבוקר גורם לפקקי תנועה כבדים ליד בתי ספר

משאית הזבל שמפנה את האשפה במרכז העיר מגיעה בהרבה מהמקרים סמוך לשעה 8 בבוקר. הורים רבים מתלוננים על פקק אינסופי. בעקבות פניית פתח תקוואי: העירייה תבחן את פינוי האשפה בבוקר ליד בתי הספר

משאית הזבל שמפנה את האשפה במרכז העיר מגיעה בהרבה מהמקרים סמוך לשעה 8 בבוקר. הורים רבים המסיעים את ילדיהם לבית הספר מתלוננים על פקק אינסופי.

מחלקת התברואה בפתח תקווה עושה את עבודתה מבחינת פינוי האשפה, אך כשזה קורה בשעות הבוקר הדבר גורם לפקק אינסופי בסמוך למוסדות הלימוד.

הורים לילדות הלומדות בבית ספר בית יעקב בפתח תקווה, דיווחו ל”פתח תקוואי “על כך שלא פעם ולא פעמיים, המשאית שמפנה את פחי האשפה מהבניינים, מגיעה לקראת השעה 8 לרחוב בו יש את בית הספר בית יעקב, סמינר פתח תקווה ובהמשך בית ספר פיק”א.

“כל ההורים משלושת המוסדות שמסיעים את הילדים, נתקעים בפקק אינסופי בגלל המשאית. כל האזור גם ככה פקוק בחצי שעה הזו, ולמרות זאת המשאית מפנה בדיוק בזמן הזה את פחי האשפה ומעצימה את הטירוף.” מספר אחד ההורים.

בעקבות תלונות ההורים, מערכת פתח תקוואי, פנתה לעיריית פתח תקווה. דובר העירייה חזי חקק מסר לנו בתגובה כי: הבקשה תיבחן בהתאם לתכנית מסלול פינוי האשפה באזור זה.

צילום: באדיבות המצלם
צילום: באדיבות המצלם
צילום: באדיבות המצלם
צילום: באדיבות המצלם
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם