החלו העבודות לפיתוח השוק העירוני במרכז פתח תקווה

הממונה על פיתוח השוק חבר מועצת מטעם ש"ס הרב אליהו גינת "הצלחנו למצוא את הדרך, לבצע את העבודות בלי לפגוע, לא בסוחרים ולא במבקרים. העבודות יתבצעו בלילה"

התוכנית לפיתוח השוק העירוני במרכז פתח תקווה יוצאת לדרך והלילה (ה’) החלו העבודות במקום. על פי התוכנית שנמשכה בדיונים לאורך שנה וחצי, יחוברו הדוכנים לתשתית מים וביוב, ישופצו, השילוט יהיה אחיד והשוק כולו יעבור שינוי חזות מהקצה אל הקצה. התוכנית היא בהמשך לחזונו של ראש העיר פתח תקווה איציק ברוורמן המתמקדת בהשקעה בתשתיות שהוזנחו לאורך שנים, ופיתוח שכונות ואתרים ותיקים.

הממונה על פיתוח השוק חבר מועצת העיר הרב אליהו גינת אמר “לאחר התייעצויות וישיבות רבות, בהובלתו של ראש העיר, עו״ד איציק ברוורמן, לקחנו החלטה היסטורית ואסטרטגית – לשפץ את השוק העירוני. שנה וחצי של עבודות תכנון עם טובי המהנדסים והאדריכלים, בהשקעה של מיליונים רבים, כיאה לעיר החמישית בגודלה, אני שמח לבשר שפשוט: יצאנו לדרך. הלילה התחלנו בשיפוץ השוק העירוני.”

הרב גינת הוסיף “בסיוע בעלי מקצוע מהשורה הראשונה, הצלחנו למצוא את הדרך, לבצע את העבודות בלי לפגוע, לא בסוחרים ולא במבקרים. העבודות יתבצעו בלילה, כאשר בבוקר השוק חוזר לתפקודו כרגיל. אין הפרעה לחיי המסחר.”

ברב אליהו גינת איציק ברוורמן פיתוח השוק העירוני פתח תקווה
הממונה על פיתוח השוק גינת וראש העיר מפקחים על תחילת העבודות

ראש העיר פ"ת איציק ברוורמן: אני רוצה שהשוק יהיה גם מוקד תיירות

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם