Moodon להתחיל ללמוד את מה שאת אוהבת

Moodon ביה"ס המוביל למקצועות היופי בפתח תקווה מציג: קורס תסרוקות ייחודי עם המאסטרית רבקה גולדברג

החופש הגדול כבר מאחורינו, הילדים התחילו בשעה טובה את מוסדות הלימוד והגיע הזמן גם ללמוד בעצמך את מה שתמיד חלמת לעשות.

ברשת מודון, ביה”ס המוכר והמוביל למקצועות היופי, האיפור והטיפוח מזמינים אותך להתרענן עם קורס תסרוקות ייחודי שנפתח בימים הקרובים, עם הגב’ רבקה גולדברג , מאסטרית ידועה בתחומה ומי שפיתחה שיטה ייחודית לתסרוקות לאירועים וחיברה ספרי הדרכה בנושא התסרוקות.

הקורס הינו קורס מקוצר הכולל 6 שיעורים מעשיים ויום צילומים מיוחד עם צלם מקצועי על מנת ליצור בוק עבודה מעשית מקצועי ומושך כך שתוכלי להשתלב ולעבוד בתחום, מיד בתום הקורס.

 בין נושאי הקורס הנלמדים:
* עבודה עם סוגי שיער שונים * עבודה עם תוספות שיער * עבודה עם פאות *תסרוקות מרושלות *תסרוקות בשילוב עם צמות *עבודה עם כלות

לסילבוס המלא של של הקורס לחצי כאן )

ומה בקשר למחיר? ב’מודון’ מדגישים כי כמו מגוון הקורסים בביה”ס המחירים הם בין הזולים ביותר בשוק וזאת על מנת לאפשר לכל אחת לרכוש ידע מקצועי מהמומחים בתחום וללא פשרות. עלות הקורס הינה 3,500 ש”ח ובנוסף, הנרשמות יהנו מערכת מתנה ייחודית בשווי של 1,000 ש”ח

לפרטים נוספים והרשמה – 03-6203100 / 054-6222002

***
ימי מבצע מיוחדים לשבוע בלבד – כל החנות ללא מע”מ ובנוסף כפל מבצעים והנחות

ביה”ס פותח את מכירת מותגי האיפור למאפרות לקהל הרחב ואת מוזמנת להנות ממבצע ייחודי לשבוע בלבד-  מגוון מותגי האיפור המובילים במחירים בלעדיים רק בחנות ביה”ס מודון בפתח תקווה

בין המותגים המשתתפים במבצע: עדה לזורגן – 35% הנחה. בועז שטיין – 35%. עופרה – 40% ועוד.

בנוסף הנחת מע”מ על כל המוצרים לשבוע בלבד ועד לתאריך 31.8.19 ט’ באלול. המבצע עד גמר המלאי.

אודות moodon

Moodon הינו בית ספר למקצועות היופי האיפור והטיפוח המוביל בתחום.   בית הספר הוקם בשנת 2014 ומאז מהווה הבית של המאפרים המקצועיים ומעצבי השיער. מיקום בית הספר נח מאד ונגיש על ציר מרכזי וראשי ברחוב ז’בוטינסקי בפתח תקווה.

Moodon  שם לעצמו מטרה להעניק לך את הכלים הטובים ביותר ולעסוק בתחום שתמיד חלמת עליו! עם טובי המרצים הנמצאים זמן רב בתחום הכוללים: מאפרות, קוסמטיקאיות, מעצבי שיער צלמים ואנשי סטיילינג. באווירה ביתית, יחס אישי ובכיתות חדשניות ומאובזרות ובקבוצות אינטימיות את הולכת להגשים את חלומך וליהנות לכל אורך הדרך. בית הספר מציע: קורסים מקצועיים והשתלמויות מקצועיות בתחומי האיפור ועיצוב השיער. בנוסף פונה בית הספר גם לקהל הרחב ומציע סדנאות איפור וטיפוח בפגישות אישיות וקבוצתיות והשתלמויות בתחומים רבים ומגוונים.

בבית הספר חנות איפור עם מגוון מוצרי האיפור מכל המותגים המובילים בארץ ובעולם. (בניהם: עדה לזורגן, OFRA, Inglot, Monaco, Revlon, אסתי לאודר ועוד).

חדש! למעוניינים –  ניתן לשכור חדרי לימוד להעברת סדנאות וקורסים לימודיים על בסיס יומי/ שעתי

לפרטים נוספים : 03-6203100 / 054-6222002

Moodon  דרך זאב ז’בוטיסקי 97 פתח תקווה. דרכי הגעה בתחבורה ציבורית: כל קווי האוטובוסים העוברים על ציר ז’בוטינסקי.

השאירי את הפרטים עכשיו ואנו נחזור אליך בהקדם:

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם