מה עשה הרב הראשי במרכז מפתח – פתח תקווה?

ביקור מיוחד במרכז 'מפתח – פתח תקוה': רבה הראשי של העיר פתח תקוה, הגאון רבי מיכה הלוי, הגיע לביקור מיוחד במרכז, ובירך את הנהלת 'מיזם למעשה' וצוות 'מפתח' על הפעילות הברוכה לטובת קידום התעסוקה עבור תושבי העיר

את פניו של הרב הראשי קיבלו מר מתי פיירמן, מנכ”ל ‘מיזם למעשה’, והרב חנוך רוגוז’ינסקי, מנהל מרכז ‘מפתח – פתח תקוה’, שהציגו בפניו את המרכז המתקדם, כולל עמדות האבחון האישי הממוחשב, חדרי מקדמי התעסוקה, כיתות הלימוד המרווחות וחדרי ההנהלה.  לאחר הסיור התכנסו המשתתפים, בהם מקדמי התעסוקה, לדיון וסקירה על הפעילות הענפה מול מחפשי עבודה ממגוון הקהילות והזרמים המרכיבים את הקהילה החרדית בעיר פתח תקוה.

מר מתי פיירמן, מנכ”ל ‘מיזם למעשה’, הציג בפני הרב הראשי את סל השירותים המוצע במרכז לטובת מחפש העבודה, ללא כל תשלום, כולל אבחונים וייעוץ תעסוקתי אישי, מבחר קורסים וסדנאות מקצועיות בתחומים מבוקשים, הדרכה והכוונה להתנהלות נכונה בעולם התעסוקה, עזרה וליווי בתהליכי ההשמה, כולל כתיבת קורות חיים, הצלחה במרכז הערכה ועוד. בדבריו הדגיש המנכ”ל כי “אנו מציעים לכל משתתף מעטפת מקצועית מקיפה ומותאמת במטרה לאפשר לו כניסה חלקה ונכונה לעולם התעסוקה, בדרך להצלחה וקידום מקצועי. גם הקורסים והסדנאות ב’מפתח’ נבחרים בהתאם לדרישות ולביקוש של המעסיקים, במטרה להכשיר ולהכין את העובד למשרה אליה ייכנס עם סיום הקורס בהצלחה”, דברי מתי פיירמן.

הרב חנוך רוגוז’ינסקי – מנהל מרכז ‘מפתח – פתח תקוה’, פירט באוזני הרב את מגוון הפעילויות המתקיימות במרכז, כאשר בימים אלו נערך הצוות לקיום יריד תעסוקה ייעודי לתושבי פתח תקוה, במטרה להרחיב את מעגלי המשתתפים הנעזרים בשירותי מפתח. מנהל המרכז אמר כי “אנו נגישים לכל קהילה המעוניינת לקיים פעילות הכשרה והכוונה לטובת מחפשי עבודה, כולל קיום קורסים והכשרות בתוך הקהילה, בשעות ובהתאמה לצרכי המשתתפים. מאז תחילת הפעילות כאן בעיר קיימנו מגוון רחב של פעילויות משותפות עם הקהילות החרדיות בפתח תקוה, ואנו פתוחים לשיתופי פעולה נוספים, במטרה לסייע ולעזור למחפשי עבודה להגיע לפרנסה בכבוד, בהתאמה מלאה לצרכיהם ברוח ההלכה. בנוסף אנו מעניקים שוברי מימון לקורסים והכשרה מקצועית בדרך לפרנסה בכבוד, וכן מענק ההתמדה של עד 1,700 ₪ מטעם משרד הכלכלה עבור משתתפים שהושמו והתמידו במקום העבודה החדש. ” דברי הרב חנוך רוגוז’ינסקי.

במהלך הדיון הביע הגר”מ הלוי את הערכתו הרבה לפעילות ‘מפתח’ לטובת מחפשי עבודה, וציין כי מיקום המרכז בעיר פתח תקוה תסייע לחזק ולבסס את חיי בקהילה החרדית בעיר, כאשר משפחות רבות מתקשות להתפרנס בכבוד, וחשוב להציע סיוע מקצועי שיאפשר להם לעלות על דרך המלך מבחינה כלכלית. הרב הראשי אף הציג מספר נקודות חשובות לייעול השירות לטובת מחפשי העבודה המגיעים למרכז. בהמשך אף נידונו מספר שיתופי פעולה אפשריים מול קהלים הזקוקים לסיוע והכוונה בדרך לפרנסה בכבוד. בסיום הביקור הביעו מנהלי מפתח את תודתם על הביקור המיוחד של הרב הראשי, ועל דבריו החמים שהעניקו עידוד וחיזוק להנהלה ולצוות מקדמי התעסוקה הפועלים במסירות להעניק לכל משתתף את הכלים הנדרשים עבורו בדרך לפרנסה בכבוד.

מרכז ‘מפתח – פתח תקוה’ מעניק שירות לתושבים החרדיים בערים: פתח תקווה, רמת גן, תל אביב, נתניה, כפר חב”ד, בת ים, לוד  ראשל״צ וחולון. ב’מפתח’ יועצי תעסוקה מקצועיים בעלי ניסיון רב בהתאמת מקום עבודה לכל משתתף, עם יועצים לגברים ויועצות לנשים. בימים אלו מסתיימת ההרשמה לקורסי ערב לגברים במגוון תחומים מבוקשים, ללא כל עלות עבור המשתתפים.

‘מפתח’ פתח תקווה, רחוב ברקת 9, בית דניאל. טלפון: 03-6228554






Booking.com

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם