פוליטי לוקאלי: ראש העיר פ”ת פתח דף פייסבוק אישי, וגם האם יש מתיחות בינו לבין ש”ס?

בעוד כשנה וחצי יערכו הבחירות לראשות העיר פתח תקווה, ראש העיר המכהן פתח דף פייסבוק. וגם תנועת ש"ס ביצעה מספר מהלכים בחודשים האחרונים כדי לבסס את מעמדה. #פוליטי לוקאלי, טור מס 1'

שנה וחצי לבחירות בפתח תקווה שיערכו בחודש נובמבר 2018, ונראה כי בחודשים האחרונים הנציגים מתחילים לחמם מנועים ולבצע מהלכים. השבוע פתח ראש העיר המכהן דף פייסבוק פרטי, ככל הנראה כדי לנהל את המערכה הפוליטית לקראת הבחירות שצפויות להיות סוערות במיוחד.

הפוסט הראשון שכתב ברוורמן ” דף אישי , שבוע טוב חברים” ובנתיים נראה כי מנהלי הדף משתפים פוסטים מדף הפייסבוק של עיריית פתח תקווה. מיותר לציין את היתרון ממנו נהנה ראש עיר מכהן מבחינת חשיפה תקשורתית וזקיפת הישגים אותם ניתן למנף לחשיפה תקשורתית לטובת הון פוליטי מקומי.
בנוסף מי שישים לב לתמונת הקאוור בדף הפייסבוק של ראש העיר יראה כי הוא מנסה לאסוף מספרי טלפונים של תושבי העיר במטרה לעדכן אותם מה קורה בשכונה שלהם. כשהדבר מגיע כשנה וקצת לפני הבחירות ברור לכם למה.

המהלכים שמבצע ברוורמן לאחרונה, אינם רק בזירת הרשת אלא גם בסדרת מינויים שמבססים את מעמדו בקואליציה העירונית. לאחרונה אישרה מועצת העיר פ”ת סדרה של מינויים ובהם מינוי של חבר המועצה משה משה (הליכוד, כן המפלגה המתחרה שלו) לסגן ראש עיר ללא שכר. משה משה הוא סגן ראש עיר חמישי, יחד עם אוריאל בוסו, אורנה דוידאי, איציק דיעי ואיתי שונשיין.

ומה קורה בש”ס?

בשבוע האחרון דיווח ‘המקומון’ של ‘מעריב’ בפתח תקווה על התקררות ביחסים בין ראש העיר איציק ברוורמן בעקבות בעיות באחד האגפים שבשליטת ש”ס. אלא שגם בידיעה עצמה הובאה תגובת ראש העיר איציק ברוורמן שאמר “אני לא יודע על מה אתה מדבר” ושל מ”מ ראש העיר ויו”ר ש”ס המקומית אוריאל בוסו שהבהיר כי לא ידעו לו על משבר בין ש”ס פ”ת לראש העירייה. בכל זאת כותב הידיעה בעיתון מתעקש כי הגורמים אומרים שיש מתיחות. ידיעה זו היא עוד דוגמא לספינים שהולכים ללוות את מערכת הבחירות הקרובה.


ואם כבר ש”ס, אי אפשר להתעלם ממספר מהלכים שביצעה האחרונה כפי שדווח כאן באתר ‘פתח תקוואי’ המקומון המוביל בפ”ת עם מינוי של איציק עובדיה לתפקיד ראש הלשכה של מ”מ רה”ע ויו”ר ש”ס בפתח תקוה אוריאל בוסו. עובדיה שימש בעבר כחבר מועצת העיר, סגן ראש העיר מטעם הליכוד ומחובר מאוד לציבור דתי ומסורתי בעיר קהל היעד של ש”ס.

מהלך נוסף שביצעה התנועה הוא כפי שחשפנו כאן ב’פתח תקוואי’  לראשונה התפקדות למפלגת הליכוד, ומהלך נוסף שלא בטוח כמה ישחק לידי ש”ס ביום הבוחר הוא האחדות עם תנועת יש”י, שההיסטוריה שלה עם ש”ס המקומית מורכבת, אך בש”ס המקומית מאמינים כי ברכתו של חכם שלום כהן לאחדות תלווה אותם להחזיק מעמד עד אחרי הבחירות. השאלה הגדולה תהיה כיצד תראה הרשימה בבחירות הבאות, והאם ישולב פעיל נמרץ שכוחו האלקטורלי רב לו בקרב קהילות רבות ממצביעי ש”ס המקומית.

קונים באלי אקספרס, איביי, אמזון וחוסכים מאות שקלים בחודש:
משחקי ילדיםבגדי ילדיםבגדי נשיםבגדי גברים, סלולרגאדג’טים




הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם