נשיא המועצת לנציגי ש”ס בפ”ת: “רק האחדות מביאה שלמות”

חברי סיעת ש"ס המאוחדת בפ"ת ובראשם מ"מ רה"ע הרב אוריאל בוסו נכנסו למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה, הגאון הגדול חכם שלום כהן שליט"א כדי להתברך לרגל החג ולרגל איחוד המפלגות

לקראת חג הפסח הקרב ובא, ולרגל מינוי של חבר מועצה נוסף לתנועת ש”ס בפתח תקוה, נכנסו חברי תנועת ש”ס בעיר ובראשם מ”מ רה”ע הרב אוריאל בוסו, להתברך מפי נשיא מועצת חכמי התורה, הגאון הגדול חכם שלום כהן שליט”א.

באסיפה המיוחדת השתתפו יו”ר ש”ס בפתח תקוה הרב אוריאל בוסו, יו”ר האגף לחינוך ותרבות תורניים הרב אליהו גינת, יו”ר אגף רווחה הרב אשר שוקר ויו”ר אגף נוף וגנים הרב שלום צאלח, לצד ראש הלשכה החדש של הרב בוסו, מר איציק עובדיה.

חברי התנועה התקבלו בלבביות רבה על ידי נשיא מועצת חכמי התורה ששיבח אותם על פעילותם ובירך אותם בהצלחה רבה בכל מעשה ידיהם.

יו”ר תנועת ש”ס בפתח תקוה, הרב אוריאל בוסו, הציג בפני נשיא המועצת את הרב משה צאלח, תלמידו של הגאון רבי ששון כהן שליט”א, אשר התמנה השבוע לחבר מועצה בעירייה, הרביעי במספר מטעם תנועת ש”ס בעיריית פתח תקוה, כפי שפורסם לראשונה כאן באתר ‘פתח תקוואי’. 

הרב בוסו הסביר כי הרב צאלח היה נציג מטעם תנועת יש”י שהתפצלה מש”ס לפני כ-15 שנים ועכשיו, בברכת רבני התנועה, הוחלט על איחוד מרשים במסגרת חזרה לתנועת ש”ס, כדי לפעול בכוחות משותפים למען קידום המטרות והצרכים של תושבי העיר מכל גווני הקשת הדתית והפוליטית.

לאחר מכן הציג את ראש לשכתו החדש, מר איציק עובדיה, ששימש בעבר כסגן ראש העיר מטעם הליכוד. באסיפה שהתקיימה השבוע בסיעת ש”ס לכבוד מינויו של הרב צאלח, עובדיה סיפר על קורותיו במסדרונות העירייה לפני שנים אחדות ואמר כי אומנם הוא היה איש ליכוד בכל רמ”ח איבריו אבל עכשיו הוא מחויב לש”ס גם בשס”ה גידיו.

בתגובה, אמר הגאון הגדול חכם שלום כהן שליט”א: “כאיש אחד בלב אחד, אומר המדרש, המשמעות היא שכאשר אין אחדות, אין בכלל איש. זה לא איש שחסר אלא רק האחדות מביאה שלמות”.

חכם שלום כהן מברך את איציק עובדיה

הרשמה חינם לקבלת עדכונים בוואסטפ


הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם