תגובה חריפה בעקבות הפגנת הפלג הירושלמי בפ”ת: “ראו הוזהרתם!”

במסגרת ההפגנות של קבוצת "הפלג הירושלמי" מהמגזר החרדי ליטאי, התקיימה אמש הפגנה במרכז פתח תקווה. אחד התושבים בתגובה: "לא נשתוק ולא נבליג למחרחרי ריב"

הפגנות קבוצת הפלג הירושלמי מהמגזר החרדי ליטאי, גורמות לשיבושי תנועה רבים בצמתים מרכזיים ברחבי הארץ.

כפי שדיווחנו כאן ב’פתח תקוואי’ ההפגנות הגיעו בסוף השבוע גם לפתח תקווה. אמש, הופתעו תושבי רחוב זכרון משה בפתח תקווה למשמע זעקות ההפגנה של אברכים ותלמידי ישיבה המזוהים עם הפלג הירושלמי, אשר הפגינו מול בית בית משפחת ראשי בפ”ת אשר בנם נושא בתפקיד “ראש מדור בני ישיבות בצה”ל” ומתגורר בכלל בבית שמש.

בעקבות ההפגנות פרסם הבוקר אחד התושבים החרדים הודעה זועמת נגד אותם מפגינים.

ההודעה המלאה שהופצה הבוקר על ידי אחד התושבים החרדים המוכרים בקהילה החרדית בפ”ת: 

“אמש נתקלתי לראשונה באותה קבוצת פורעים מחללי ש”ש המכונים ׳הפלג הירושלמי׳, היה זה בשעת ערב, אני שומע קול תפילה וזעקה מכיוון הרחוב ותמהתי… אם הרחוב הצדדי השקט שלנו כך רועש בזעקות שבר כנראה שקרה אסון נורא.. התחלתי להתקשר לשכנים ולברר מה זה ועל מה זה.. ואז התבררה התמונה; מול ביתי גר אביו של אחד ממפקדי הצבא במדור בייני”ש!! (אם לא הבנתם, לא המפקד, אבא שלו!!!).”

“ניסתי לחשוב איך התבשלה כזו הפגנה (אגב, כדאי לכם פעם לראות את זה, פשוט חבורה של משועממים ומטופשים שלמדו מאחיהם הצ׳אלמערס את כל נוסח ההפגנה, כולל הזעקות של יימח שמוי וזכרוי).”

“הבנתי שכנראה העצניקים הפתח תקואים קנאו באחיהם אשר בשאר הארץ וחפשו כותרות בחצר שערי חסד והפלס.. ואז פתאום נודע להם ששמו של מפקד בבייני”ש הוא יעקב ראשי ואביו גר בפתח תקוה.. יששש!!!! מצאנו עילה להפגנה ותעסוקה לעוד 20 משועממים!!! לא מבזבזים רגע ומתארגנים לעצרת תפילה וזעקה מול ביתו של שכנינו היקר ר׳ חיים ראשי הי”ו. כמובן שהעצניקים הפתח תקואים עצמם חוששים לעורם ומתחבאים ומציצים לראות כיצד חבריהם שבאו מרחוק למטרה קדושה ונעלה זו עושים את המלאכה.. (בטח כשצעקו את ה׳יימח שמוי וזכרוי׳ גם הם ממקום המסתור מלמלו את המשפט בכוונה עצומה).”

“לא ניתן שבפ”ת שלנו יהיה כדבר הזה ומכאן באה ההזהרה לעצניקים שגרים איתנו, עד היום חיינו בשלום, אך אם תביאו עלינו את הזוהמה הזאת אנחנו הציבור החרדי הותיק והרגוע נצא אליכם בכל תוקף!!!

לא נשתוק ולא נבליג למחרחרי ריב ובעלי מחלוקת משועממים!! לא נסלח על ניסיון לסכסך בינינו לשכינינו (כדוגמת ר׳ חיים ראשי הי”ו)

ראו הוזהרתם!!”

 

הרשמה חינם לקבלת עדכונים בוואסטפ


הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם