אשרי מי שעמלו בתורה: לומדי הדף היומי סיימו מסכת במאור יהודה פ”ת

הרב אליהו גינת, יו"ר האגף לחינוך תורני, שיבח את המשתתפים בשיעורו: "קמים באמצע הלילה במסירות נפש וקובעים עתים לתורה"

סעודת מצווה מפוארת נערכה אתמול במתנ”ס ‘מאור יהודה’ שבמרכז העיר, לרגל סיום מסכת בבא מציעא ע”י משתתפי השיעור בדף היומי הנמסר בביכ”נ “אור מאיר” ברח’ ביאליק על ידי הרב אליהו גינת, יו”ר האגף לחינוך תורני.

את המצרכים לסעודה תרמו הלומדים, מתוך הערכה לרב גינת מגיד השיעור ולמסירותו למענם, כאשר אחד התלמידים, שף מקצועי, טרח בהכנתה.

מלבד משתתפי השיעור הקבועים, הגיעו לכבד את המעמד הרבנים החשובים הרב דניאל קטנוב, רב קהילת (הבוכרים) “בית יוסף”; הרב ישראל כהן, ראש כולל “מרבה תורה”; הרב בנימין כהן, רב קהילת “בינה לעיתים” והרב אברהם סבג.

לאחר שהתכבד בסיום המסכת, הרב אליהו גינת שיבח את חברי השיעור על מסירות הנפש שלהם לקום באמצע הלילה כדי לקבוע עתים לתורה. “יושבים כאן אנשים שנראים ‘רגילים’, אבל הם סיימו איתנו בשיעור את כל הש”ס וממשיכים בענווה לחזור על לימודם במסירות נפש. זה לא פשוט לקום כל לילה בשעה 3:30 ללמוד גמרא ולאחר התפילה ללכת לעבודה”.

הרב דניאל קטנוב שיבח את הרב גינת על מסירותו למען השיעור שנמשך כבר למעלה מעשר שנים, וסיפר שפעם התבקש על ידי הרב גינת להחליפו ליומיים במסירת השיעור ואז הבין את הקושי העצום לקום באמצע הלילה ולמסור שיעור בגמרא לאנשים שמבינים את הסוגיות לעומק ויודעים לשאול שאלות.

הרב אליהו גינת הקדיש את סיום המסכת לעילוי נשמת הנערה שירה אבידן ע”ה, ביום ה-30 לפטירתה, כהכרת הטוב לאביה היקר הרב יהודה אבידן, פעיל בכיר בתנועת ש”ס עם זכויות רבות בהקמת מוסדות התורה בעיר.

כן נשאו דברים הרב ישראל כהן והרב אברהם סבג, במהלכם התייחסו לזכות ולחשיבות שבלימוד התורה. את הערב הנעים הרב בנימין כהן, פייטן מקצועי, בשירה, פיוטים ותשבחות לבורא עולם.

הרשמה חינם לקבלת עדכונים בוואסטפ
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם