הצעה לסדר: החל מהקיץ אופניים שיתופיים בפתח תקווה

המועמד לראשות העיר, רמי גרינברג הגיש הצעה לסדר מועצת העיר בדבר הפעלת מערך אופניים שיתופיים לרווחת תושבי העיר והבאים בשעריה

במכתב ששיגר הבוקר (ב’) המועמד לראשות העיר, רמי גרינברג למרכז ישיבות המועצה של עיריית פתח תקווה כתב גרינברג “לאחרונה נודע, כי גם עיריית רמת גן הציבה 500 זוגות אופניים בחודש אפריל 2018  ובמהלך חודש מאי כבר בוצעו באמצעותם בממוצע כ-32 אלף נסיעות. מגמת השימוש נמצאת בעליה מתמדת. כיום נעשים כ-1,300 שימושים ביום, ובעתיד מגמה זו תמשיך לעלות. השימושים העיקריים הם בשעות הבוקר, שעות היציאה לעבודה וללימודים ובשעות אחר הצהריים המאוחרות – זמן החזרה מהעבודה.”

לדבריו, בשונה מתל אביב ומערים אחרות, מערך האופניים של רמת גן אינו דורש שימוש ב”תחנות עגינה” לאופניים, כלומר ניתן להשאיר אותן בכל מקום ברחבי העיר, השירות אינו דורש דמי מנוי ועלות השימוש לחצי שעת נסיעה היא 2.90 שקלים בלבד.

גרינברג ציין במכתבו כי “מערך האופניים השיתופיים הוכיח את עצמו בערים שונות בארץ ובעולם כפתרון מוצלח, יעיל, נגיש וזמין, המשמש כחלופה מצוינת לאמצעי תחבורה מזהמים, הפוגעים באיכות הסביבה. יש בכוחו של מערך אופניים שיתופיים גם להוריד את העומס מהכבישים, לחבר בין תושבי השכונות המרוחקות, ולתרום לבריאות המשתמשים, שעושים פעילות גופנית כבדרך אגב.”

בסיום כתב גרינברג “אבקש להביא בהקדם את אישור הצעתי למועצת העיר, ולאפשר את יישום ההצעה לרווחת התושבים והבאים בשערי העיר פתח תקווה באופן מיידי כבר בחופשת הקיץ הנוכחית.”

קונים באלי אקספרס, איביי, אמזון וחוסכים מאות שקלים בחודש:
משחקי ילדיםבגדי ילדיםבגדי נשיםבגדי גברים, סלולרגאדג’טים




הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם