חדש: הוקם משמר שכונה בנווה עוז הצפונית בפתח תקוה

מטרת הפעילות הינה הפגנת נוכחות ובולטות לצמצום תופעת הפריצות, וונדליזם וחיבור בין גורמי האכיפה, תחנת משטרת פתח תקוה, מש"ק השיטור השכונתי ומוקד 106, ובכך לעלות את תחושת הביטחון של תשובי השכונה

(צילום: דוברות עיריית פ”ת) 

בימים אלו החלה לפעול סיירת תושבים בשכונת נוה עוז (בחלקה הצפוני), וזאת לאחר פעילות משותפת של תכנית “עיר ללא אלימות” בניהול שלומי ערה ותושבי שכונת נווה עוז הצפונית. כ- 50 מתושבי השכונה התגייסו לסיירת שתפעל בשכונה, למען הגברת ביטחון תושבי השכונה.

מטרת הפעילות הינה הפגנת נוכחות ובולטות לצמצום תופעת הפריצות, וונדליזם וחיבור בין גורמי האכיפה, תחנת משטרת פתח תקוה, מש”ק השיטור השכונתי ומוקד 106, ובכך לעלות את תחושת הביטחון של תשובי השכונה.

הסיירת החלה לפעול השבוע, בשעות שונות במהלך היום, על מנת לאפשר לכלל תושבי השכונה לקחת חלק בפעילות מחד, ולשמר את גורם נוכחות והבולטות בשעות לא קבועות, מאידך. המתנדבים יעברו הכשרות שיאפשר להם להכיר ולדעת כיצד להתנהל ולפעול בסיטואציות השונות. ערן דיין תושב השכונה “לדעתי מבין כלל ההצעות שהעלו התושבים, הקמת הסיירת היא רעיון פרקטי, קל לביצוע ואני מאמין  שיביא לתוצאות. אני גם חושב שזה יתרום בפן החברתי לשכונה ואני קורא לכלל התושבים לקחת חלק במשמרות”.

מ”מ רה”ע וראש אגף הביטחון אוריאל בוסו ״כל מיזם שהתושבים נוטלים בו שותפות הינו מתכון אמיתי להצלחה. אני שמח להיות שותף במהלך בהובלת תכנית עיר ללא אלימות בניהולו של שלומי ערה, וקורא לעוד ועוד שכונות לקחת חלק לטובת שכונתם״.

שלומי ערה “בעידוד ראש העיר פעלנו להקמת הסיירת, תהליך הגיוס היה מהיר וממוקד, וזאת לאור הצגת הצורך ע”י התושבים והבנת חשיבות עניין ההתנדבות למתן מענה מידי ויעיל לצמצום תופעת הפריצות והוונדליזם. אני מזמין את כל התושבים המעוניינים להקים סיירת שכונתית בשכונה שלהם, לפנות אלינו לסיוע”.

את הלוגו למשמר השכונה בנוה עוז הכינה התלמידה ניצן בן פורת.

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם