להשכיחם תורתך: זהירות – חומר מיסיונרי הופץ בתיבות דואר במרכז פ”ת

המיסיונרים שוב פשטו על תיבות הדואר במרכז פתח תקווה והפיצו חומר מסיונרי. בארגון 'יד לאחים' אומרים: "חבל מאוד שאחרי אלפיים שנה שהיוונים ניסו להשמיד את הרוח היהודי מגיעים כתות מסיון נוצרי שפועלים לאותה מטרה"

(צילום: פתח תקוואי)
שוב הפצת חומר מסיונרי בלב פתח תקווה. הבוקר דיווחו מספר תושבים ברחובות שפירא, אחד העם, ברנדה, הרצל ועוד על פלאיירים ובהם חומר מסיונרי שנמצאו בתיבות הדואר שלהם.

תושבת מרכז העיר שפנתה למערכת פתח תקוואי אמרה “ראיתי הבוקר פלאייר בתיבת הדואר שלי, זה היה נראה צבעוני ותמים, שמתי לב שיש שם פסוקים, חשבתי שזה צריך גניזה, עיינתי בזה קצת ולתדהמתי הבנתי שמדובר במשהו משיחי מיסיונרי. ידע הציבור ויזהר”

לקבלת עדכונים חינם בוואטספ

רוצים לזכות בחיתולי Huggies לחצי שנה מתנה? כנסו עכשיו>>

זו לא הפעם הראשונה בה מופצים חומרים מיסיונרים בתיבות הדואר של תושבי פתח תקווה. גם הפעם דאגנו להעביר לארגון ‘יד לאחים’ הפועל למיגור התופעה את הממצאים שנשלחו אלינו, והם מסרו בתגובה כי “זו קבוצה המשתייכת לכת היהודים המשיחיים, וחבל מאוד שגם היום למעלה מ 2000 שנה אחרי שהיוונים ניסו להשמיד את הרוח היהודי מגיעים כתות מסיון נוצרי שמנסות בכל הכח לאותה מטרה רק עם דרכים שונות, להמרת דתם של יהודים כדי שיפסיקו להיות חלק מהעם היהודי והאמונה בבורא עולם.”

ב’יד לאחים’ הוסיפו כי הם  קוראים לציבור לא ליפול בפח ומבקשים מכל מי שנתקל בפעילות כזאת לפנות אליהם “נמשיך להיאבק בכל הדרכים הכשרות למניעת פעילות של הכת”.

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם