מאות תלמידים והורים השתתפו בכנס אבות ובנים של פתח תקווה

מאות תלמידים והורים הגיעו אתמול (א') להיכל התרבות בפתח תקווה לכנס הגדול של 'אבות ובנים' של עיריית פתח תקווה בהשתתפות רב העיר הגאון הרב מיכה הלוי

מאות תלמידים והוריהם הרשומים בעשרים וששה סניפים בכל רחבי העיר בפתח תקווה הגיעו בצהרי יום ראשון האחרון להיכל התרבות העירוני הגדול בעיר לכנס חיזוק ומרגש שנועד להוקיר את צעירי הצאן ‘עמלי התורה’ אשר מגיעים להשתתף בקביעות מידי שבת בשבתו באחד ממסגרות ‘אבות ובנים’ בעיר.

הגאון הרב מיכה הלוי, רב העיר פתח תקווה ורבנים נוספים בירכו את האבות והתלמידים והאריכו בדבריהם על המעלה העצומה של השתתפות קבועה במסגרת יחודית זו אשר גם מעמיקה את הקשר הרוחני שיש בין האבות לתלמידים וגם גורמת לילדים להיות מונחים טוב יותר בלימודים.

לקראת חלקו השני של הכנס התקיים חידון מיוחד הקשור למידת החסד בשילוב סרטונים מיוחדים הקשורים לנושא. בנוסף נערכו הגרלות וחולקו פרסים לתלמידים ולהורים בהם שס השלם מהדורת חתנים וילנא, סט רמב”ם, חמשה זוגות אופנים, מסוק רחפן מקצועי עם מצלמה, מצלמות יוקרתיות, מערכות סטריאו לבית, קריוקי, אורגנית גדולה, זיכויים לחנויות משחקים ועוד בחסות האגף לתרבות תורנית של עיריית פתח תקווה.

בחלק האמנותי של הכנס נהנו התלמידים וההורים ממופע מיוחד של הקוסם ‘שלומי בן דוד’. בנוסף הופיעו באירוע רולי ויואלי דיקמן אשר שימחו במיוחד את התלמידים והאבות בשירי רגש ושמחה, שירי דבקות ובסוף גם שירים מיוחדים הקשורים לחודש אלול.

הרב מיכה הלוי ואליהו גינת

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם