מועצת העיר פ”ת אישרה את תקציב העירייה לשנת 2017

בתום שמונה שעות של ישיבת מועצה רצופה, ודיונים ארוכים אישרה מועצת העיר את תקציב עיריית פתח תקווה לשנת 2017 של מליארד ושבע מאות ושמנה מיליון ₪

אמש (א’) התכנסה מועצת העיר פתח תקווה לישיבה ארוכה עד השעות הקטנות של הלילה לאישור תקציב העירייה לשנת 2017. בתום שמונה שעות של דיונים סוערים אושר תקציב העירייה ברוב גדול של 15 תומכים ו 8 מתנגדים.

מדובר בתקציב של  1,708,185,000.  מ״מ רה״ע ויו”ר ש”ס בפתח תקווה הרב אוריאל בוסו אמר בשיחה עם ‘פתח תקוואי’ לאחר אישור התקציב כי  מדובר בתקציב מאוזן חיובי שנותן מענה לכלל צרכי העיר. לדבריו “למרות ״זעקות״ הריקנות של חברי האופוזיציה מדובר בשינוי משמעותי ושיפור אמיתי בכלל התחומים.”

חברי סיעת ש”ס, בישיבת מועצת העיר אמש. צילום: באדיבות המצלם

הרב ישראל פרידמן, חבר מועצת העיר מטעם יהדות התורה: הייתה ישיבת תקציב שארכה שמונה שעות, חלק הדיון היה ענייני וממצה אולם רובו גלש לזוטות וחילופי דברים שאינם מוסיפים כבוד לעירייה ולעיר, וחבל. העובדה כי שנה אחר שנה מסתיים תקציב של מיליארד שבע מאות מיליון ללא גירעון מעידה על המקצועיות של הגזברית וציוותה ושל הנהגה אחראית של ראש העיר וחברי המועצה.

מ”מ ראש העיר ויו”ר הבית היהודי בפ”ת איציק דעי אמר כי מדובר ב”תקציב טוב שנותן מענה לסדרי העדיפויות של הנהלת העיר בכל התחומים”

צפו: ישיבת מועצת העיר מאשרת את התקציב לשנת 2017

הרשמה חינם לקבלת עדכונים בוואסטפ
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם