מפגן כוח: מעל 4000 תושבים בהרמת כוסית של ראש העיר פ”ת, איציק ברוורמן

אמש ב"ספורטן" פתח תקוה התכנסו חברי הקואליציה של מועצת העיר ואלפי אנשים להרמת הכוסית של ראש העיר לכבוד ראש השנה. בכנס הוצגה מספר ארבע ברשימת אכפ"ת, אשת החינוך והקהילה: שרון רפפורט סיידה.

“בואו נסתכל סביב, נביט בעיר ונשווה למה שהכרנו לפני חמש שנים” במילים אלה פתח את נאומו ראש עיריית פתח תקווה איציק את בהרמת הכוסית לכבוד השנה החדשה. אתמול בעשרה לתשע בערב, כשעה לאחר צאת השבת גדשו אלפי תושבי פתח תקוה את מתחם ה”ספורטן” בעיר.

כל אלפי התושבים והפעילים הגיעו כדי לשמוע ולהביע תמיכה באיציק ברוורמן ראש העיר המכהן והמועמד המוביל להמשיך לקדנציה נוספת. “אני לא זוכר כמות כזו של אנשים באף אירוע של אף ראש עיר קודם”, אמר התושבים שנכח בכנס. בנוסף נכחו בהרמת הכוסית כל חברי סיעות הקואליציה מיש עתיד, הבית היהודי, יהדות התורה וש”ס. הרב הגאון משה פינטו, ראש ישיבת פאר משה הביע תמיכה מלאה ואיחל לראש העיר המשך כהונה נוספת.

מלבד הברכות לקראת השנה החדשה ציפו אלפי התושבים המשולהבים לנאומו של ברוורמן. “עשינו מהפכה, העיר איכותית וטובה יותר עבור התושבים.” אמר ראש העיר והוסיף: “העמקנו את תחושת הגאווה של תושבי פתח תקווה בעיר שלהם. אני אגרום לתושבים להיות שמחים בעיר שבה הם גרים ולומר בגאווה, אנחנו תושבי פתח תקוה וגאים בזה.”

בין אלפי התושבים היו מבוגרים, חרדים וכיפות סרוגות, עולים חדשים וכמות צעירים גדולה ומפתיעה. לכך התייחס ברוורמן בנאומו “הובלנו עיר מורכבת עם מגזרים שונים, עולים וותיקים, צעירים וגימלאים לחיים משותפים של כבוד הדדי.”

עוד התייחס ראש העיר לשתי נקודות מרכזיות במצע הבחירות שלו: “בחמש השנים הבאות נמשיך לשפר את מערכת החינוך שלנו ונתאים אותה למאה ה-21. נגדיל את ההכנסות של העיר. עוד עסקים, חברות ומפעלים יגיעו לכאן ואת הכסף הזה נחזיר לכם התושבים ונגדיל את סל השירותים. אני מבטיח שכאשר הקופה תהיה מלאה נוריד גם את הארנונה.” והדגיש: “הבחירות האלה הם על שני דברים: עשייה ויושר ובשני אלה אין לי מתחרים. הציבור יודע את זה ולכן אמשיך להנהיג את העיר הזו לעוד חמש שנים.”

במהלך נאומו הציג ראש העיר את שרון רפפורט סיידה שתהיה מספר ארבע ברשימת אכפ”ת למועצת העיר. רפפורט סיידה תושבת אם המושבות וילידת פתח תקוה, נשואה ואמא לשלושה. היא בעלת תואר שני ומרצה בחוג לחינוך באוניברסיטת תל אביב. רפפורט סיידה היא פעילה קהילתית ותיקה שבין היתר הקימה את “סיירת האימהות” באם המושבות ויזמה את האירוע השנתי “רוכבים בתקווה”.


קונים באלי אקספרס, איביי, אמזון וחוסכים מאות שקלים בחודש:
משחקי ילדיםבגדי ילדיםבגדי נשיםבגדי גברים, סלולרגאדג’טים




הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם