ציף צף: היכן פגש ראש העיר ברוורמן את שר הפנים אריה דרעי?

כיצד הפתיעו בני משפחה וחברים את איש הציבור הפתח תקוואי ומה עשה שם ראש העיר? וגם: קהילת בית אבא חגגה השבוע סיום מסכת. סיכום תקציר אירועי השבוע בברנז'ה הפתח תקוואית

השבוע ביום שנכפל בו פעמיים כי טוב, עזב ראש העיר איציק ברוורמן את פתח תקווה למספר שעות למפגש מיוחד של ראשי ערים עם שר הפנים הפרירפריה הנגב והגליל אריה דרעי שנערך בעיריית בני ברק.

בפגישה השתתפו גם ראשי עריית תל אביב, רמת גן, בני ברק חולון, בת ים, גבעתיים, גבעת שמואל וקרית אונו. ברוורמן וראשי הערים העלו את בעיותיהם ובקשותיהם מול שר הפנים דרעי הודיע במפגש, כי בכוונתו לצאת למאבק שיוביל לכך ש”מדינת ישראל תשלם לכל הרשויות על משרדיה 100% ארנונה, נגמרו הזמנים שהמלך לא משלם, נקים קרן בחקיקה שההפרש מהרשויות החזקות, ילך לרשויות החלשות. אני מרגיש שידי קשורות, אני יוצא למאבק על עצמאותו של משרד הפנים, אחזיר את הסמכויות שהיו למשרד בזמנו.”

לתקוואי הדבר נתן פתח של תקווה, כי אחרי הכישלון החרוץ השבוע של האופוזיציה במניעת העלאת הארנונה ב – 1.77%, דווקא המהלך של דרעי יכול להוביל בסופו של דבר להוזלת הארנונה גם לנו תושבי העיר. מי ייתן.

ברוורמן עם ראשי הערים במרכז - פתח תקווה

במבצע מתוכנן היטב בשבוע שעבר הצליחו להפתיע משפחתו וחבריו של איש הציבור הפתח תקוואי ירון קדושים לרגל יום הולדתו ה – 40. איך זה קרה? בעל האולם היכל שלמה בפתח תקווה התקשר לקדושים שיגיע באופן דחוף לאולם, כדי להנחות חופה שיש במקום, קדושים נכנס לאולם, אולם חופה לא ממש הייתה שם. במקום, קיבלו אותו בשירת יום הולדת בני המשפחה, חברים ואישי ציבור בהם ראש העיר איציק ברוורמן. תקוואי מצטרף לברכות וחושב על ההפתעה שתהיה בחגיגות ה – 80.

קדושים וברוורמן

הסופר והעיתונאי הפתח תקוואי שלמה קוק חי בחודשים האחרונים במטוסים יותר מאשר בעירנו זאת, בשל כתיבת ספר ביוגרפי בהזמנת אחד מראשי הקהילות היהודיות בארה״ב. צלם ציפצף פגש אותו בקודש פנימה מנצל את השהות בניו יורק לשיחה ממושכת עם האדמו”ר מבאבוב.
שלמה קוק - פתח תקווה - פתח תקוואי

שמחת בית אבא

חברי קהילת בית “אבא” ציינו השבוע באירוע חגיגי במיוחד את סיום מסכת קידושין וסדר נשים אותו למדו במסגרת שיעור הדף היומי מידי בוקר בקהילה מפיו של מגיד השיעור הרב נתנאל שוהם. השתתפו במעמד ראש ישיבת אור ישראל הגאון הרב יגאל רוזן, מ”מ ויו”ר תנועת ש”ס בעיר הרב אוריאל בוסו, הרב מיכאל שוהם רב הקהילה, הרב ברוך צ’יט ראש ישיבת מערבא, ראש העיר עו”ד איציק ברוורמן, עו”ד משה מורגנשטרן, מנהל היחידה לחינוך חרדי ומורשת ישראל בעיריית פ”ת הרב מנחם שוורץ, חברי המועצה מטעם רשימת יהדות התורה הרב אליהו ברוכי והרב ישראל פרידמן ואורחים נוספים.

הרב יגאל רוזן, אוריאל בוסו וחבר הנהלת הקהילה שימי גרוס

מרחביה ציינו סוף שנה

בטקס מרשים ומרגש הסתיימה אמש שנת הלימודים בחטיבת הביניים מרחביה שע”י מעיין החינוך התורני בפ”ת. בטקס השתתפו מ”מ ראש העיר הר’ אוריאל בוסו שהתרגש מאוד לספר להורים ולתלמידים את יחסו ורגישותו המיוחדת לחטיבת הביניים שהיוותה עבורו “בית” לפני 20 שנה כשבחר להשתכן בעיר (והשאר היסטוריה), הוא שיבח מאוד את עבודת הצוות החינוכי בראשותו של המנהל הר’ רועי אביצור שפועל ללא לאות למען קידומם של התלמידים בכל התחומים. לברכות הצטרף גם ראש האגף לתרבות תורנית הרב אליהו גינת שהיה האחראי ונתן את חסותו להעשרתם של התלמידים בחוגים מתחומי דעת שונים 3 ימים בשבוע.

בהמשך ברך את התלמידים והוריהם מנכ”ל מעיין החינוך הרב יוסף בוסו שהתרגש מאוד מהחלק האומנותי והמוזיקלי וכן ממגמת רובוטיקה ובמיוחד שיבח את צוות ביה”ס. עוד השתתפו באירוע סמנכ”ל רשת החינוך הר’ שמואל יצחק ועו”ד ירון טיירי.

הרב אליהו גינת - ראש האגף לחינוך חרדי

מזל טוב לאיתמר ולירון גמליאל חברי קהילת “חפץ חיים” לרגל הולדת ביתם.

ולסיום: שמועות עקשניות מספרות שמשהו חדש הולך להפתיע בקרוב את תושבי פתח תקווה בכלל ואת גולשי פתח תקוואי בפרט. תמשיכו לעקוב. 

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם