מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

האם הגיע הזמן לקבלת שירותים משפטיים אונליין?

צילום: PIXABAY

החוק מקיף אותנו מכל עבר. זה יכול להיות חוזה שכירות שאותו אנו נדרשים להחתים עם השוכרים החדשים או פתיחת עוסק מורשה. מכיוון שלרבים מאתנו אין הכשרה בתחום המשפטים, אנו נעזרים בעורכי דין מקצועיים. אך אם בעבר היינו צריכים לקבוע פגישה עם עורך דין ולהגיע למשרדו פיזית, הרי שהיום קיימים שירותים רבים שאותם יכול עורך הדין להעניק אונליין, כולל ייעוץ משפטי באינטרנט.

להתייעץ עם עורך דין באינטרנט – כל היתרונות

שירות ייעוץ עורך דין באינטרנט יכול להפוך לחוויה מרתקת עבור כל אחד מאתנו. לדוגמה, אם אתם עסוקים עד מעל הראש בפתיחת העסק שלכם, תשמחו לדעת שלא תצטרכו לבזבז את זמנכם באוטובוסים או רכב. שירותים משפטיים אונליין מאפשרים לכם לחסוך זמן יקר וגם כסף, שכן ניתן למצוא שירותים דרך האינטרנט במחירים זולים ואטרקטיביים.

מאילו מוצרים משפטיים ניתן ליהנות היום דרך האינטרנט?

מוצרים משפטיים באינטרנט זמינים לכם בכל עת. אתם רק צריכים להיכנס לאתר ולהתרשם מהמגוון העצום. אלה רק כמה מהבולטים שבהם:

  • רישום או פירוק של חברה בע”מ – כל מי שניסה פעם להקים או לפרק חברה יודע שמדובר בהליכים ביורוקרטיים ארוכים הכוללים הגשת בקשות למע”מ, מס הכנסה והביטוח הלאומי, מילוי טפסים ועוד. עם קצת עזרה מרואי חשבון ועורכי דין שיאספו ויאמתו את כל הטפסים אונליין, תוכלו לחסוך לעצמכם כאב ראש מיותר.
  • רישום סימן מסחר – יש לכם רעיון ייחודי ומקורי לסימן המסחר שלכם? רישום סימן מסחר אונליין אורך 4 ימי עסקים בלבד.
  • שירותי תרגום מסמכים לאנגלית – האנגלית העסקית שלכם טובה דיי כדי לנהל שיחה עסקית עם קולגה בריטי, אך האם יש לכם את הידע המשפטי הדרוש כדי לתרגם מסמכים משפטיים? במסגרת שירותים משפטיים אונליין ניתן לקבל תרגום מקצועי ואיכותי של תעודות כמו עוסק מורשה או תקנון החברה.
  • עריכת צוואה – כן, גם את זה אפשר לעשות אונליין. אם אתם מעוניינים להגן על האנשים הקרובים אליכם ולהבטיח להם את הטוב ביותר לאחר לכתכם מבלי להשאיר דברים לרגעים האחרונים, ניתן בהחלט להיעזר בשירותי עריכת צוואה דרך אתר אינטרנט.
  • לרשום את הפטנט לפני כולם – יש לכם רעיון מדהים שאיש לא חשב עליו מקודם? במקרה זה חשוב לפעול במהירות לפני שמישהו אחר ירשום עליו זכויות יוצרים. נכון להיום, רישום פטנט אונליין הוא הדרך הטובה ביותר לזרז עניינים.
  • הגנו על זכויות היוצרים שלכם – מישהו גנב לכם את זכויות היוצרים? אם כן, הוא עובר על דיני קניין רוחני. באפשרותכם ליהנות משירותים משפטיים אונליין כדי להגיש נגדו תביעה ולהגיע אל הצדק.
  • דיני משפחה – קיימת אפשרות ליהנות משירותים שונים דרך האינטרנט בתחום המשפחה כמו הסכם אונליין לחיים משותפים, תביעת מזונות או הסכם פרידה.
  • ויזת עבודה – מעוניינים לעבוד קצת בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות? היום תוכלו להגיש ויזת עבודה לארצות הברית אונליין.
  • הכנת מכתב התראה – כאשר אתם מצויים בעיצומו של סכסוך, לא פעם אינכם מסוגלים לנסח מכתב התראה בדעה צלולה. מזל שיש עורך דין אינטרנטי שיכול לעשות זאת עבורכם.

לסיכום, אלה כמה שירותים חיוניים וחשובים שניתן לבצע דרך האינטרנט. אז בפעם הבאה שאתם זקוקים לייעוץ משפטי מקצועי, הציצו קצת באתר האינטרנט כדי לוודא שהשירות הזה קיים. כך לא תצטרכו לקבוע פגישה פיזית עם עורך דין.

 

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

השארת תגובה