מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

מחפשים אחר אופטיקת עיניים בפתח תקווה? הכירו את הסניף החדש של אופטיקת מאיר עיניים

צילום: freepik

העיניים שלנו מהוות אחד מהאיברים הכי חשובים בגוף האדם. אנשים רבים מוצאים עצמם מבקרים לפחות פעם אחת בחיים באופטיקת עיניים, והסיבות האפשריות לכך הן רבות ומגוונות – לקויות ראייה, בעיות ראייה כמו פזילה או עיין עצלה, ראייה מטושטשת וכו’. האופטומטריסט נועד לאבחן את הבעיה, ולתת למטופל את הטיפול ההולם שיסייע לו לפתור אותה. תושבי פתח תקווה והסביבה, מחפשים אחר אופטיקת עיניים באזור? זה הזמן להכיר את הסניף החדש של אופטיקת מאיר עיניים. כאן נספר לכם אודות תפקידיו השונים של האופטיקאי, וכיצד הוא יכול לתרום לכם.

תפקידו של אופטומטריסט

המונח “אופטומטריה” מקורו בשתי מילים שנהגות בשפה היוונית – “אופטוס” שמשמעה עין, ו”מטריה”, שמשמעה מדידה. כלומר חיבורן של שתי המילים יחד מייצג את תורת הטיפול במערכת הראייה של האדם. האופטומטריסט הוא הגורם המאבחן, אשר נדרש לבצע מעקבים ולתת פתרונות הולמים למי שסובל מלקות ראייה או כל בעיה כזו או אחרת הקשורה בראייה. נוסף על כך, האופטומטריסט מוסמך לטפל בתחומים נוספים, שמשתנים בהתאם להסמכה ולהכשרה שלו.

כל מה שחשוב לדעת אודות בדיקות ראייה

הכלי הכי מפורסם לביצוע בדיקות ראייה, הוא הלוח שכולנו מכירים, אשר נתלה על הקיר בקצהו של החדר. על גבי הלוח פרוסות שורות של מספרים או אותיות, אשר הולכים וקטנים משורה לשורה. המטופל מתבקש לזהות את מה שכתוב בשורה שמצביע עליה האופטומטריסט, והוא בתגובה צריך לקרוא בקול. הודות לטכנולוגיה החדשנית והמתקדמת שנטמעה בעולם הרפואה, כיום ניתן לבצע בדיקות ראייה גם ללא אותו לוח מיושן. ישנם אופטומטריסטים שמחזיקים במכשור מתקדם וייעודי, המסייע להם באבחון מדויק של ליקויים ובעיות.

בדיקת הראייה שאנו מכירים באה לבדוק מספר דברים: בריאות העין ומערכת הראייה, בדיקת המערכת העצבית והשרירית שקיימת באזור העין, בדיקת תקינות חדות הראייה ובדיקת שבירת האור. באמצעות אותן הבדיקות, ניתן להבין האם ישנה איזושהי בעיית ראייה ולקבוע את עוצמתה.

אופטיקת עיניים ברחבי הארץ – כך תבחרו את הטובה ביותר

כל פעם שאנחנו עומדים בפני הצורך לבחור באיש מקצוע, שאמון על אספקת שירות כלשהו עבורנו, יש צורך להקדיש לכך מחשבה. כל זמן שהעיניים שלנו הן האיבר הנבחן, חשוב שהבחירה באופטיקה תהיה מושכלת ולא פשרנית. אלו הם הדברים שיש לבחון במעמד הבחירה:

רישיון בעלי המקצוע

אדם שמציג עצמו כאופטומטריסט חייב להיות בעל רישיון מטעם משרד הבריאות. מי שלא מחזיק ברישיון בתוקף, לא יכול להציג עצמו כאופטומטריסט ולבצע בדיקות במטופלים. חשוב לזכור שאופטומטריסט הוא מי שעבר מבחני הסמכה, ממש בדומה לרופא, כך שאם אין שום תעודה או אסמכתא על כך שהוכשר לבצע את תפקידו, מוטב לא ליטול סיכונים. למידע נוסף הכנסו לעמוד  אופטיקה בפתח תקווה – הסניף החדש המנוהל על ידי אופטומטריסט מוסמך.

וותק וניסיון

איש מקצוע אופטי בעל ניסיון וידע, יידע לאבחן בצורה הכי מדויקת וטובה את המצב של מטופליו. יתרה מכך, חשוב שהניסיון יתבטא בתחום שבגינו אתם מגיעים למקום, שכך שיידע לתת לכם את הטיפול האולטימטיבי, ובמידה ולא יידע, להפנות לגורם הרלוונטי.

מיקום הקליניקה ומחיר

אף על פי שהקריטריון הזה לא צריך להוות פשרה, מוטב שאם אתם שומעים על אופטיקת עיניים מומלצת וטובה באזור מגוריכם, בחרו בה לשם נוחות ההגעה וקיצור זמנים. באותה נשימה, כדאי לברר עוד קודם לכן על מחירי ביקור.

חוששים מפני בעיה אפשרית בעין או במערכת הראייה שלכם? לחצו כאן, וקבעו פגישה באופטיקת מאיר עיניים.

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

השארת תגובה