אגף נכסים לישיבת ‘אור ישראל’: פנו מבנים יבילים ברחוב קהילות יעקב

הלם בהנהלת ישיבת 'אור ישראל' בעקבות מכתב שנשלח על ידי אגף נכסים בעיריית פתח תקווה הדורש מהם לפנות בתוך חודש ימים מבנים יבילים המשמשים את התלמידים. עיריית פ"ת בתגובה: "העירייה פועלת באופן מקצועי וענייני כלפי כל תושבי העיר". כל הפרטים

אגף נכסים בעיריית פתח תקווה, דורש מישיבת ‘אור ישראל’ לפנות בהקדם מבנים יבילים ברחוב קהילות יעקב בעיר. במכתב ששיגרה מנהלת אגף נכסי העירייה, עו”ד צילה גרינהויז, לשמואל טירר מנהל בישיבת ‘אור ישראל’ הגדולה,תחת הכותרת “דרישה לפינוי מבנים יבילים ברחוב קהילות יעקב 8″ נכתב כי העירייה הציבה בעבר מבנים יבילים במגרש מספר 526 ברחוב קהילות יעקב, מבנים ששימוש כגני ילדים של עמותת ‘גני מגדים. על אף ההתחייבות לפנות את המבנים היבילים, עם סיום בניית גני הקבע, אלה לא פונו והוסבו על ידכם למטרת מגורי תלמידים, חדרי שירותים ומקלחות”.

עוד כתבה גרינהוז “שימושכם במבנים היבילים האלה לא הוסדר בהתאם לנוהל הקצאת קרקעות או מבנים ללא תמורה או בתמורה סמלית, וזאת למרות פניות חוזרות ונשנות אליכם להסדרת השימוש. זאת ועוד, תוספת מספר 4 לחוזה בעניין הקצאת זכויות בנייה מעל המבנה שנבנה ע”י העירייה במגרש ומשמש כגני ילדים ומועדון קהילתי לא נחתמה על ידכם בתירוצים שונים”

מנהלת אגף נכסי העירייה סיימה את מכתבה לשמואל טירר בדרישה לפנות את המבנים היבילים האלה ולתאם עם העירייה מועד להשבת המבנים לחזקת העירייה וזאת לא יאוחר מיום 13 בפברואר”.

כאמור בישיבת ‘אור ישראל’ הופתעו מקבלת המכתב הדורש מהם לפנות את המבנים בתוך חודש ימים ולהשיבם לעיריית פתח תקווה.

מעיריית פתח תקווה נמסר בתגובה: “העירייה פועלת באופן מקצועי וענייני כלפי כל תושבי העיר. העירייה נוהגת בנכסים ובכספי ציבור באחריו ובהתאם למתחייב חוק. בשנים האחרונות היתה התנהלות לא ראויה בלשון המעטה בתחום זה. שטחי ציבור, נכסי ציבור וכספי ציבור פוזרו במאות מליונים בצורה לא מקצועית ולא שוויונית.

במקרה הנדון, העירייה בנתה גני ילדים מפוארים קבועים לטובת הילדים בגני הדר והעבירה את הילדים מהקרוואנים למבנה החדש, כשהקראוונים אמורים להתפנות ולאפשר חצר ראוייה לטובת הילדים. למרות התכנון, על הקרוואנים שנועדו לפינוי השתלטו גורמים פרטיים אחרים ללא אישור, והם מנציחים מפגע שפוגע בילדים, ללא הקצאה ובניגוד לחוק. העירייה פועלת להסדרת המתחם לרווחת תושבי השכונה והילדים הקטנים.”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x