מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

אהבה בזמן מלחמה – רומנטיקה בתקופה של אתגרים

תמונה: freepik

האם מרדף אחרי אהבה נראה לכם עכשיו כמו משימה בלתי סבירה או שיש לכם רצון עז מתמיד למצוא את החצי השני שלכם? כשהעולם סביבנו נבלע במורכבות המלחמה, מציאת מישהו לחלוק עמו רגעים של שמחה וחברות הופך לאתגר ייחודי. עם זאת, כשם שהשמש זורחת גם בשעות החשוכות של הלילה, כך גם האהבה יכולה למצוא את דרכה אליכם. אז אילו קשיים עומדים בפניכם בתקופה זו ואיך אתם יכולים לצלוח אותם? הכנו לכם כמה תשובות.

אתגר הדייטים בתקופת המלחמה

מלחמה מביאה איתה אינספור אתגרים, וניתן לתהות איך אהבה יכולה למצוא דריסת רגל באקלים שכזה. המציאות היא שאנשים עדיין כמהים לקשר, לחברות ולחום של מערכת יחסים אוהבת, גם כשהם מתמודדים עם מצוקה. האם הם זקוקים למישהו כמו שוגר דדי או לחבר נפש לחיים? לכל אחד יש את ההעדפות שלו, אבל אין ספק שכולנו צריכים חיבוק בסוף היום, מישהו שיהיה שם עבורנו ושאנחנו נהיה שם עבורו.

אהבה מקוונת – למצוא אהבה בטינדר

זמנים מיוחדים מצריכים היערכות מיוחדת מצדכם – אם אתם רוצים להכיר אנשים אתם צריכים לחשוב על כל הפלטפורמות שמאפשרות זאת. הטינדר הידוע הוא אחד המקומות בהם אנשים מוצאים כיום אהבה – כן, כן, כבר לא מדובר על פלטפורמה שמאפשרת רק מפגשים מזדמנים, כולם עושים בה שימוש ומחפשים אחר אהבה ויש כבר לא מעט אנשים שהצליחו לעשות זאת.

מפגשים קהילתיים 

המלחמה זימנה לנו לא מעט מפגשים קהילתיים שלא היו כאן קודם לכן – בין אם אלה מפגשים במקלטים, בגינות הקהילתיות, בסדנאות או בערבי ג’אם, אתם יכולים למצוא דווקא במקומות האלה את מי שימצא חן בעיניכם. צאו, תנסו ליהנות פשוט כדי לצאת מהבית, עשו זאת עם חברים או לבד וגם אם תכירו רק חברים לחיים ולתקופה – מה טוב. זכרו שכשאתם מאושרים אתם בגרסה הטובה ביותר של עצמכם, לכן חתרו בראש ובראשונה להיות שמחים יותר, דווקא בתקופה הזו. מצאו דברים קטנים שעושים לכם טוב, עשו טוב למען אחרים ומצאו משמעות בדברים.

התחילו להתנדב

מעוניינים להעשיר את הזמן שלכם ולהכיר אנשים חדשים עם אותם ערכים? דווקא בתקופה של מלחמה פלטפורמות שונות של התנדבות יכולות להיות בדיוק המקום לכך. פעם נכנסתם לאתרי הכרויות לעשירים בלבד? זה גם בסדר, אתם יכולים להמשיך עם כמה אפיקים ופשוט להכיר אנשים טובים שרוצים לעשות טוב ואולי אולי – להכיר אתכם גם כן.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x