אורי פרג’ יו”ר הליכוד בפ”ת הלך לעולמו לאחר שלקה בדום לב

הלוויתו תיערך היום (א') בשעה 16:00 בבית העלמין סגולה פ"ת. יהי זכרו ברוך.

אורי פרג’ יו”ר הליכוד בפ”ת נפטר בשבת האחרונה (פרשת האזינו), יומיים קודם לכן בערב ראש השנה לקה בליבו ואושפז בבית החולים בלינסון בעיר כשהוא מורדם ומונשם. 

פרג’, בן 60 בפטירתו, היה דמות מוכרת ומוערכת מאוד בתנועת ‘הליכוד’ ובפ”ת. עמד בשנים האחרונות בראשות הליכוד פתח תקוה, כיהן בעבר כחבר מועצת העיר וזכה במשבצת מועמד מחוז דן לכנסת, רק לא נכנס בשל החיבור עם ישראל ביתנו. ממובילי מחנה המתנגדים להתנתקות במשאל בקרב חברי הליכוד.

ראש הממשלה בנימין נתניהו כתב על פטירתו הפתאומית של פרג’ “אני מתאבל על הליכתו הטרגית של חברי אורי פרג׳, מעמודי התווך של תנועת הליכוד, שעזר לרבים כל כך עם ליבו החם ונשמתו הגדולה. אני שולח תנחומים לרעייתו שרה, למשפחתו היקרה ולחבריו הרבים. יהי זכרו ברוך.”

חבירו למפלגה רמי גרינברג כתב “בעצב וכאב גדול ועצום התבשרנו עם צאת ראש השנה על פטירתו של אדם יקר, חבר קרוב ויו”ר סניף הליכוד בפ”ת, יקירנו אורי פרג’ ז”ל. אורי איש רב פעלים ששנים רבות פועל באהבה ונתינה מלאה למען המדינה ואזרחי ישראל מתוך אידיאולגיה אמיתית ופטריוטיות ללא גבולות.

נפלה בחלקי הזכות לפעול ב – 20 השנים האחרונות, בסניף הליכוד פ”ת עם אורי היקר. רק מי שראה את אורי מקרוב בפעילות האינסופית למען הכלל מבין כמה העשייה הציבורית בערה בו וכמה להט היה בו לעשות למען הציבור.

אורי נתן ועשה מהלב בלי אגו ומבלי לדרוש כבוד , עשה המון מתוך אכפתיות אמיתית מהחברה הישראלית. אורי היקר תחסר לכולנו. למשפחת פרג’ היקרה והמורחבת, האשה, הילדים, האחים והאחיות וכל בני המשפחה, אני משתתף בצערכם העמוק, אתם כולכם משפחה אחת גדולה של כולנו, הייתם חלק מהעשייה הגדולה והעניפה יחד עם אורי היקר וזכינו בכם ,חברים יקרים. אוהבים אתכם ומחבקים אתכם בצערכם הגדול. שלא תדעו עוד צער.

אורי , קשה לדבר עליך בלשון עבר , אך אם המציאות הזאת נגזרה עלינו , תדע שזכרך יהיה בליבנו תמיד.”

הלוויתו תיערך היום (א’) בשעה 16:00 בבית העלמין סגולה פ”ת. יהי זכרו ברוך.




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x