אושרה הבקשה של הקניון הגדול להרחבת שטחי המסחר והמלון

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה אישרה בשבוע שעבר בקשה לתוספת זכויות בנייה לקניון עופר הגדול, המוכר בשם קניון אבנת ברחוב ז'בוטינסקי 72.

מדובר בתוספת זכויות בניה לצורך הקמת מגדל משרדים בן 29 קומות ושטחי מסחר בחלקו הצפוני של הקניון הקיים ובהתאם – שינוי בינוי המאפשר תוספת קומות וגובה. כיום השטח הקיים הכולל מסחר, משרדים ומלונית, ומתפרש על פני 36,000 מ”ר, בבקשה שאושרה מדובר על תוספת של 27,500 מ”ר לצרכי מסחר, 26,400 מ”ר לצרכי תעסוקה ותוספת של 240 חדרי מלון.  במידה ותאושר התכנית יבוצעו שינויים תנועתיים בכניסה וביציאה מכיוון מוטה גור וכן תוצע כניסה ויציאה לרכב תפעולי בחלק הצפוני של התכנית לכיוון צפון ודרום.

ראש העיר רמי גרינברג “פתח תקוה נמצאת בתנופת בנייה ופיתוח שלא הייתה כדוגמתה. על אף משבר הקורונה חברות עסקיות וחברות טכנולוגיות מגלות עניין בעיר וזאת לאור מיקומה המרכזי, הנגישות, התחבורה הזמינה, השירות היעיל לו זוכים בעלי העסקים ועוד. כעת, גם קניון אבנת שהוא אחד הקניונים המוצלחים בארץ מבקש להגדיל את שטחי המסחר כמו גם את ייעוד המלון ושטחו, וזאת לאור הביקוש ההולך וגובר. אישור הבקשה ע”י הוועדה היא בשורה משמחת ואנו נמשיך לפעול לקידום העיר ושגשוגה”.

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם