צילום: pixabay

אושר במועצת העיר: קבלנים יחויבו בתשלום הוצאות הניקיון שמתבצעות ע”י אגף התברואה בסביבת העבודה

ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג וסגנו צדוק בן משה הביאו אל אישור מועצת העיר הצעה לחייב את הקבלנים בהוצאות הניקיון שאגף התברואה בעירייה מבצע במקומם, בנוסף לקנסות שניתנות בגין כך.

כחלק מהפעילות המאומצת לשמירה על ניקיון העיר ושיפור חזותה, מחויבים הקבלנים בניקיון המדרכה והכביש מסביב לאתר הבנייה בו הם עובדים. כאשר הקבלן בוחר שלא לנקות את הרחוב, הדבר נעשה על ידי עובדי התברואה של העירייה. מטרת ההצעה היא לחייב את הקבלן בגין תשלום עבור עבודות אלו. מדובר בהסדר אשר יופיע בהסכם העבודה בין העירייה לבין הקבלנים בטרם תחילת העבודות. כמו כן, ההצעה כוללת גם את קבלני העבודות השוטפות ושאר גופי התשתיות.

ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג “אנחנו משקיעים משאבים רבים כדי לקדם את נושא הניקיון בעיר ובכלל זה לשיפור פני העיר. במסגרת המחויבות שלנו בנושא זה, נדרוש מהקבלנים לנקות את אזור הבנייה שברשותם ובמידה והדבר לא יבוצע לשביעות רצוננו, הם יחויבו בתשלום עבור העבודה שתבוצע ע”י עובדי אגף התברואה המסורים. מדובר בפעולה נוספת בתוך סל הפעולות שאנחנו מקדמים בנושא לרווחת תושבי העיר ולקידום העיר.”

ראש מינהל שפ”ע, צדוק בן משה “עובדי אגף התברואה עושים את עבודתם בצורה מדהימה והדבר מורגש בכל קצוות העיר. יחד עם זאת, לא נאפשר לקבלנים לעשות בדרכים המקיפות את האתר כבשלהם ולכן נחייב אותם לנקות את אזור עבודתם. במידה ולא יעשו זאת כראוי, הם ישלמו בגין ההוצאות”

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם