אושר במועצת העיר: תו חניה לתושבים הגרים באזורים הצפופים שיאפשר חניה על המדרכה

הערב (28.1) אישרה מועצת העיר בישיבתה את ההצעה שהועלתה ביוזמת ראש העיר, רמי גרינברג, בדבר "תו חנייה לתושבי הרחובות הגרים באזורים ללא חניות".

ההצעה שקודמה ע”י סגן ראש העיר, צדוק בן משה, תאפשר לתושבים הגרים באזורים בהם קיימת מצוקת חנייה קיצונית, לחנות את רכבם על המדרכה בין השעות 20:00 ל-6:00 בבוקר. החנייה על המדרכה תתאפשר בכפוף לתקנה 114 בחוקי התעבורה “לא יגרום הפרעה לתנועת עוברי דרך במדרכה”. בעקבות אישור ההצעה יחל בקרוב פיילוט ראשוני בשכונות הוותיקות.

אישור ההצעה לסדר מאפשר בנוסף גם חנייה באדום לבן, כל עוד מדובר ברחוב ראשי בלבד ובמידה כי החנייה אכן עומדת בהנחיות תקנה 114 לחוקי התעבורה. החנייה באדום – לבן על ציר ראשי תתאפשר בין השעות 20:00 ל-6:00 בבוקר. תו חניה זה הינו בנוסף לתו החניה האזורי הקיים היום אשר מאפשר לתושבים לחנות את רכבם באזור מגוריהם ללא תשלום בכחול לבן.

ראש העיר רמי גרינברג: “אני ער למצוקת החנייה הקיימת באזורים שונים בעיר ואנחנו פועלים בהתאם. לצד עשרות החניונים הציבוריים שקידמנו לרווחת התושבים בכל רחבי העיר, יש צורך גם במתן מענה לאלו הגרים באזורים הצפופים שבהם מצוקת החניה קשה במיוחד. כפי שאמרתי אנחנו קשובים למצוקות העולות מן השטח ועם ריבוי הרכבים על הכבישים אנחנו פועלים ככל הניתן כדי להקל על התושבים בעלי הרכבים וזאת לצד הפתרונות שאנחנו מקדמים בין היתר בנושא התחבורה הציבורית.”

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם