אחרי הניצחון: בוסו הגיע להודות ולהתברך אצל מרן חכם שלום כהן

אחרי הניצחון הכפול בבחירות בפתח תקווה והגיבוי המלא שקיבלה תנועת ש"ס בעיר עם תמיכתו הברורה של מרן חכם שלום כהן. יו"ר ש"ס בפ"ת עלה להתברך אצל מנהיגה הרוחני של תנועת ש"ס, מרן חכם שלום כהן שליט"א

(צילום: גבי בוטייל)

אחרי ההצלחה הגדולה של תנועת ש”ס בפ”ת בבחירות, 4 מושבים במועצת העיר וראש העיר בו תמכה נבחר לראשות העיר פ”ת. יו”ר ש”ס בעיר, אוריאל בוסו עלה להתברך ולהודות למרן חכם שלום כהן שליט”א על התמיכה והגיבוי המלא.

בשיחה עם ‘פתח תקוואי’ סיפר בוסו “סיפרתי למרן שהגעתו לעיר הציתה את כל בני התורה בעיר כשכולם הרגישו שמערכת הבחירות הנוכחית היא מלחמה כל הדעת תורה ועל עמידתם של בני התורה הספרדים מאחרי דעת רבותם”

תנועת ש״ס בכל הארץ ערכה הערב ישיבת הודיה מיוחדת במעונו של מרן נשיא המועצת חכם שלום הכהן, על ההצלחה הגדולה שנחלה בבחירות המוניציפליות ברחבי הארץ. בישיבה השתתפו יו״ר התנועה הרב אריה דרעי, חברו הכנסת של התנועה ונציגים בכירים מהרשויות המקומיות בהם גם יו”ר ש”ס בפ”ת, אוריאל בוסו.

בפתח הישיבה אמר השר דרעי, כי הניצחון הגדול של הבחירות הללו הוא לא עצם התוצאות הברוכות אלא העובדה שהציבור הספרדי הביע את קולו באופן נחרץ – בעד דעת תורה. היו כאלה שניסו לומר שחס ושלום יש עידן חדש שבו הציבור כבר לא שומע לגדולי הדור, והנה הוכח אחרת. בכל מקום שמרן ראש הישיבה הגיע והופיע ודיבר לפני הקהל – כולם שמעו לדבריו והצביעו כפי שהורה״.

הרב דרעי הצביע על נתוני הבחירות בכל הערים, בייחוד בערים הלא חרדיות, המוכיחים את החזרה הגדולה של הציבור המסורתי לתנועת ש״ס.

מרן ראש הישיבה שליט״א נשא בפני הנציגים דברי תורה חיזוק, ועודד אותם לפעול ביתר שאת למען הכלל והפרט, להגדיל תורה ולהאדירה.

הממולצים אונליין

לשיתוף הכתבה

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם