צילום: דוברות עיריית פ"ת

אחרי חודשים של שקט: אזעקות המתריעות מפני ירי רקטות וטילים הופעלו בפתח תקווה

מלחמת חרבות ברזל עדיין כאן ואפילו אזעקות צבע אדום, לאחר מספר חודשים של שגרת מלחמה שקטה בה לא נשמעו כלל התרעות בעיר פתח תקווה השלווה נקטעה היום (א') בצהריים

אזעקות צבע אדום המתריעות מפני ירי רקטות וטילים הופעלו היום בשעה 14:01 בפתח תקווה ובאזורים נרחבים בגוש דן בהם רשפון, ארסוף, מתחם פי גלילות, סינמה סיטי גלילות, רמת השרון, כפר שמריהו, הרצליה – מרכז וגליל ים, הרצליה – מערב, תל אביב – עבר הירקון, הוד השרון, בצרה, בני ציון, רעננה, הרצליה – מרכז וגליל ים, תל יצחק, כפר נטר, יקום, חרוצים, בית יהושע, אודים, אבן יהודה, שדי חמד, צופית, ניר אליהו, נווה ימין, כפר סבא.

גדודי אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס נטלו אחריות לירי.

הדי פיצוצים נשמעו בכל המרחב, לפי שעה במד”א עדכנו כי בשלב זה לא התקבלו קריאות על נפגעים.

דובר צה”ל: בהמשך להתרעות שהופעלו לפני זמן קצר במרכז הארץ, זוהו שמונה שיגורים שחצו ממרחב רפיח לשטח הארץ.
לוחמי ההגנה האווירית יירטו מספר שיגורים.

ממשטרת ישראל נמסר כי היא מבצעת כעת סריקות נרחבות על מנת לאתר זירות נפילה של פריטי רקטה בתחום מרחב שרון
עד כה אותרה זירת נפילה אחת בשטח פתוח סמוך לכפר סבא ובשלב זה לא ידוע על נפגעים. ככל שיהיו פרטים נוספים נעדכן את הציבור. משמעת אזרחית – מצילה חיים: אנו קוראים לתושבים להישאר בקרבת המרחבים המוגנים, להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העלולים להכיל חומרי נפץ ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל”

גם אחרי חודשים של שקט האזעקה מזכירה לכולנו כי יש להכיר היטב את הנחיות פיקוד העורף, בדגש על: היכן המרחב המוגן שלכם, זמן ההתגוננות בפ”ת הוא: דקה ושלושים שניות וזמן השהיה במרחב המוגן הוא: 10 דקות.

הודעת עיריית פתח תקווה לתושבים לאחר המטח ” תושבות ותושבים יקרים, לקראת השעה 14:02 נשמעה אזעקה בעיר פתח תקווה. לא דווח על נפגעים ולא דווח על נזק. במידה ונראים נפלים או רסיסים יש לדווח למוקד העירוני 106 או למוקד המשטרה 100.
אנו מפצירים בכולם להמשיך ולשמור על הנחיות פיקוד העורף, להגיע למרחב הכי מוגן שיש, תוך דקה וחצי, ולהישאר במקום עשר דקות. ליתר ביטחון אנו פותחים את המקלטים הציבוריים. נכון לרגע זה הלימודים ממשיכים כרגיל וכך גם שגרת החיים של כולנו. המשיכו להקפיד על הנחיות פיקוד העורף אלא הן הנחיות מצילות חיים!”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x