אחרי שנים: ראש העיר פ”ת מקים בית כנסת ומקווה חדשים לקהילת ‘קהל חסידים’

בקהילת 'קהל חסידים' בכפר גנים ג' חגגו השבוע עם הבשורה - על השלמת קבלת כל ההקצאות, התכניות וכלל האישורים הנדרשים שהסדיר ראש העיר רמי גרינברג, עבור בניית בית כנסת חדש ומפואר שיוקם יחד עם מקווה טהרה חדש ומאובזר. במקביל, בישר ראש העיר על תכנית פיתוח במיליוני שקלים שתצא לדרך בקרוב בכל אזור בית הכנסת החדש והשכונה מסביב.

רב הקהילה הגאון הרב צבי יהודה לאו הגיע בימים האחרונים יחד עם ראשי וגבאי הקהילה לבניין עיריית פ”ת – כדי להודות לראש העיר על פעילותו הנמרצת. במעמד ציינו כי לאחר עשור של ניסיונות ואכזבות רבות, אין בפיהם המילים להודות לראש העיר על הסיוע העצום לבניית בית הכנסת והמקווה, סיוע שבלעדיו הדבר לא היה יוצא אל הפועל.

רב הקהילה הגאון רבי צבי יהודה לאו סיפר על פעולות הקירוב שנעשים בבית הכנסת, והודה לראש העיר על פעילותו הרבה להקמת בית הכנסת והמקווה החדשים. הוא הוסיף כי פעולותיו הנמרצות למען הקמת בית מקדש מעט יהיו עילוי נשמה עבור אביו של ראש העיר יעקב גרינברג שנפטר בשבועות האחרונים.

הגבאי משה קרמר: “עברנו כמה ראשי עיר שהיו פה עד היום – ואנחנו עשר שנים רצים עם הפרויקט הזה, עוד מתקופת ראש העיר איציק אוחיון ז”ל, וגרינברג הוא ראש העיר הראשון שבא – ולא סתם אומר – טוב יאללה קחו, אלא דוחף ומדרבן אותנו להתקדם ולבנות. אנחנו לא מכירים דבר כזה. המקום שיש לנו עכשיו פעיל כמעט 24 שעות ביממה, והוא הפך למגדלור של כל השכונה. צפוף לנו שם כל כך דווקא לאור הפעילות הענפה, ובזכות ראש העיר נרים כעת בית כנסת ומקווה חדשים, וזה דבר ענק עבור הציבור”.

ראש העיר רמי גרינברג אמר כי מבחינתו מדובר באינטרס מובהק של העיר והתושבים, ובמקום שיש תושבים שצריכים בית כנסת, מה שצריך לקרות מבחינתו, זו בנייה מוסדרת שלהם – ולא בכל מיני מבנים לא ראויים ולא מכבדים. ראש העיר בישר להם בנוסף, כי העירייה בראשותו מובילה כעת תכנית לפיתוח הסביבה במיליוני שקלים, כדי להסדיר ולארגן את כל מה שהתושבים זקוקים לו במסגרת שיפור ושדרוג תשתיות העיר והנראות הסביבתית שלה.

לאחר מכן העניקו ראשי הקהילה לראש העיר תעודת כבוד בשם בני הקהילה, בה נכתב כי הם “מבקשים בשורות בודדות אלו להביע רגשי הערכה והוקרה, הכרת הטוב ורגשי תודה, על כי נרתמת עם כל העוז והתעצומות להביא לקדם ולדחוף להקמת בית קדשנו ותפארתנו – בית הכנסת ובית המדרש ומקווה טהרה “קהל חסידים – כפר גנים”. חברי הקהילה ובני משפחותיהם והמוני התושבים הפוקדים את בית המדרש יוכלו בעז”ה בזכותך לרומם את בית ה’ להתקהל לתפילה עבודת ה’ וגיבוש קהילתי בהרחבת הדעת בכבוד ובהדר”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x