איחוד בתי הספר בפ”ת: “הרשות תעמוד לצד ההורים, התלמידים וצוות ההוראה”

בהמשך להחלטה על איחוד בתי הספר אחד העם - רמת ורבר ושש שנתי שמיר, אמש קיים ראש העיר, רמי גרינברג, כנס הסברה להורי חטיבת יצחק שמיר. כנס להורי רמת ורבר יתקיים בהמשך השבוע.

בכנס השתתפו בנוסף ראש מנהל החינוך רון כץ, צוות מנהל החינוך ומפקחת משרד החינוך הממונה על החינוך העל יסודי אשר ענו על שאלות ההורים והסבירו את המהלך לפרטיו – בהיבט הפדגוגי, ערכי ובהיבט הפיזי.

במפגש התקיים שיח עם ההורים בדבר איחוד חטיבת יצחק שמיר וחטיבת ורבר.
ראש העיר הדגיש את יתרונות המהלך והציג את הרציונל והמשמעויות מאחורי המהלך בהתאם לחוות דעתם של אנשי המקצוע ממשרד החינוך וברשות.
על פי המלצתם איחוד החטיבות נולד לצורך בניית חטיבה גדולה שתהיה זכאית לתקציבים רבים ותוכל לאגד צוות פדגוגי ראוי ולשדרג אותו.

בנוסף, מפקחת משרד החינוך רחל חסון, שוחחה עם ההורים על הבדיקה המעמיקה שערך המשרד אשר הובילה להמלצה על איחוד החטיבות.

ראש העיר רמי גרינברג: “הפגישה עם ההורים הייתה חשובה ובמהלכה הוסבר על יתרונות האיחוד והרצון של המערכת להיטיב עם התלמידים על מנת שיגיעו להישגים. כפי שהבטחתי, הרשות תלווה את האיחוד על כל פרטיו ותעמוד לצד ההורים, התלמידים וצוות ההוראה ככל שידרש.”

כזכור, ההחלטה מבוססת על עקרון תפיסת החינוך העל יסודי, השש שנתי הקיים בעיר פתח תקוה בשנים האחרונות. האיחוד יאפשר מקסום משאבים חינוכיים, ערכיים ופיזיים, תוך ראייה של טובת התלמידים והצלחתם.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x