מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

איך לבחור משאבת חלב?

צילום PIXABAY

כמעט כל אישה שיולדת היא לקוחה פוטנציאלית של מוצרים שונים ובהם – משאבת חלב. היצע רב ומגוון של משאבות הניתנות למכירה ולהשכרה במקומות שונים מקל לכאורה על מי שזקוקות להן אבל חשוב לרכוש או לשכור משאבה ממקום שאתם סומכים על המקצועיות והאמינות שלו. מומלץ גם להתייעץ עם יועצת הנקה.

על מנת לבצע בחירה מושכלת של משאבה, אשר תיתן לך את המענה הנדרש חשוב להידרש להיבטים ולמרכיבים שונים:

  1. בחירת סוג המשאבה נובע מהצורך בה או מתדירות השימוש בה ומכמות החלב שיש לשאוב: האם נדרשת שאיבה רק ביממות הראשונות לאחר הלידה להגביר את קצב ייצור החלב העצמי, האם נדרש חלב להנקת פגים או תינוקות חלשים, האם נדרשת שאיבה יומיומית לנשים המקדימות לחזור לעבודה ועוד.
  2. מיקום השאיבה. חשוב לוודא כי במקום המיועד לשאיבה יש חיבור נגיש וזמין לחשמל. נשים ששוהות זמן ממושך ברכב יידרשו בוודאי לחיבור למצת של הרכב.
  3. זמן השאיבה. אם וככל שנדרש משך שאיבה ארוך יותר מאשר משך חופשת הלידה, יהיו מי שיעדיפו להצטייד במשאבה דו צדדית המאפשרת שאיבת כמות חלב גדולה יותר של אימהות הנדרשות לשאובה בזמן העבודה.
  4. משאבה שלא מחוללת רעש חזק בעת השאיבה.
  5. האם יש ציוד נלווה העשוי להקל על האם השואבת כגון: צידנית לבקבוקי החלב הנשאב, מצת חיבור לרכב, שקיות להקפאת החלב ועוד.
  6. אם התקציב מהווה שיקול- משאבת חלב ידנית זולה יותר מאשר משאבות חשמליות. משאבת חלב ידנית מייתרת את התלות בנקודת חשמל ומאפשרת לשאוב בכל מקום בפרטיות מרבית. השאיבה באמצעותה פשוטה, שקטה, יעילה וקלה.

חשוב להקפיד על היגיינה ולאחסן במקום שלילדים קטנים לא תהיה גישה אליו, כדי שלא יתפתו לשחק בו.

ככל ההבדלים בין המשאבות הם הבדלים קטנים, אך על מנת לדייק את הבחירה במשאבה המתאימה ביותר לפרופיל השימוש של האישה העתידה להשתמש במשאבה, חשוב ומומלץ, כאמור, להתייעץ עם יועצת בהנקה ועם אנשי מקצוע בחנויות המוכרים ציוד ייעודי לאן ולתינוקת. חשוב לקבל חוות דעת מנשים שהתנסו בסוגים שונים של משאבות.

שאיבה קשה או כזאת שלא מאפשרת שאיבה רצופה עלולה לא רק לתסכל אלא גם להכאיב. מכאן נובעת חשיבות הבחירה במשאבות שעומדות בתווי תקן איכות ובטיחות. יש להימנע כמובן מרכישת משאבה משרלטנים המפתים באמצעות מחיר מופחת לכאורה. חשוב להתוודע אל טווח המחירים המקובל למשאבות השונות ולרכוש משאבה מיצרנית מקצועית בתחום.

תינוק בא לעולם ועמו שמחה גדולה, ציפיות ותקוות וגם, באופן בלתי נמנע, חששות ופחדים. כל דבר עלול להעיב על מצב הרוח של אישה לאחר לידה הרגישה לכל דבר, לכן חשוב לדייק בבחירת משאבה, אשר עבור לא מעט נשים מהווה חלק בלתי נפרד מערכת האם והתינוק שהיא משתמשת בה לאחר הלידה.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x