מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

איך להוציא רישיון נשק פרטי ולחדש אותו?

צילום: pixabay

כדי לשאת נשק יש הצורך לקבל היתר לנשק או רישיון נשק אם תרצו. רישיון זה מלווה בהליך פורמלי שלאחריו תוכלו לשאת נשק אישי עליכם עם רישיון שיציג את האישור שלכם להסתובב עם הנשק. רישיון זה יכול לאפשר לכם להתקבל לעבודה באבטחה, להגן על עצמכם וקרוביכם ועוד.

כיצד עובד תהליך קבלת רישיון נשק?

תחילה יש לבצע בדיקת זכאות. זאת ניתן לבצע אונליין באמצעות מערכת אוטומטית שתציג לכם אם אתם זכאים לרישיון על פי התנאים שמילאתם. לאחר מכן תצטרכו לרכז את המסמכים הנדרשים: מילוי הצהרת בריאות והחתמת רופא המשפחה, אישור על שירות צבאי או לאומי או פטור מהשירות ועוד. לאחר מכן תצטרכו לבצע כניסה למערכת ההזדהות הממשלתית, להגיש את הבקשה ולקבוע תאריך לראיון אישי בלשכת הרישוי. משם תוכלו להתקדם לאישור מותנה ולשלם את האגרה הנדרשת, לרכוש כלי ירייה במטווח מורשה ולבצע הכשרה במטווח. לבסוף תוכלו לקבל רישיון מגנטי.

ההכשרה במטווח מורשה:

כדי לקבל את הרישיון תצטרכו לעבור הכשרה מקצועית במטווח מורשה. הכשרה זו תוכלו לעבור רק לאחר קבלת האישור המותנה מהרשות. ההכשרה תהיה כ-4.5 שעות ברציפות ותכלול הכשרה עיונית והכשרה מעשית. ההכשרה המעשית כוללת אימון ירי של 80 כדורים שלאחריה יתקיים מבחן הסמכה של 20 כדורים.

הכשרות ריענון וחידוש רישיון – כיצד זה עובד?

בשנה השנייה לתוקף רישיון הנשק שלכם תצטרכו לעבור הכשרת ריענון. הכשרה זו כוללת הכשרה עיונית ומעשית, כאשר במסגרת ההכשרה המעשית יתקיים אימון ירי של 40 כדורים ומבחן הסמכה של 10 כדורים. לפני סיום תוקף הרישיון שלכם תצטרכו חידוש רישיון נשק. פעולה זה כוללת הכשרה במטווח מורשה: הכשרה עיונית ומעשית. ההכשרה המעשית כוללת אימון ירי של 40 כדורים ומבחן הסמכה של 10 כדורים. מי שלא יעמוד בדרישות הכשרות הריענון יוכל לבצע הכשרות נוספות עד תוף תוקף הרישיון שלו. מי שרישיונו פקע לפני שהספיק לבצע ריענון לחידוש הרישיון יצטרך להפקיד את האקדח שלו במשטרת ישראלי באופן מידי.

ארומה ארמס טקטיקל הינה חנות נשק ותחמושת מורשית ומסייעת גם בהליך רישיון נשק, הכשרות ריענון וחידוש רישיון נשק במטווח מורשה. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x