מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

איך להתאים שם של כלב לאופי שלו?

צילום: Lum3n באתר PEXELS

יש כאלה שנוטים לחשוב כי בחירת שם לכלב היא עוד בחירה פשוטה וקלה. אך תזכרו כי לשם שתיתנו לכלב יש חשיבות עליונה, והוא לא פעם ישפיע על אופיו. אם בא לכם כלב רגוע ושקט, יהיה עליכם לחשוב היטב איזה שם תעניקו לו. במאמר הבא נסביר לכם איך בוחרים בצורה נכונה את השם המתאים ביותר לכלבכם. כך לא תמצאו את עצמכם במציאות בה אתם קוראים לו, אך מבינים כי שמו אינו מתאים לו. בדיוק כמו שרוצים להתאים את השם המושלם לתינוק3 או לתינוקת המצטרפים לחיק המשפחה.

אין צורך לבחור בשם ארוך

יכול להיות שבראשכם ישנה רשימה ארוכה של שמות אפשריים לכלבכם. תזכרו כי כלבים, כמו תינוקות, זוכרים בעיקר שמות קצרים בעלי כמות הברות קטנה. שמות בעלי הברה אחת או שתיים יגרמו לכלב לזכור בשלב מוקדם את שמו, ולהבין כי קוראים לו. הסיבה ששם קצר ישפיע לטובה על אופיו היא שיהיה לכם קל להשיג את תשומת הלב של הכלב. בכל פעם שתקראו לו, הוא מיד יסתכל עליכם ותוכלו להראות לו מה בדיוק אתם צריכים ממנו.

הרגישו בנוח לקרוא לכלבכם

לא פעם תמצאו את עצמכם עומדים במקומות הומי אדם, ונאלצים לקרוא לכלבכם מכל מיני סיבות. שם לכלב צריך להיות שם שאתם מרגישים בנוח לקרוא בקול רם, אחרת תימנעו מלעשות זאת. במצבים מסוימים הקריאה לכלבכם היא הכרחית למניעת סכנה או כדי לגרום לו להקשיב לבקשתכם. לכן תחשבו היטב איזה שם יגרום לכם למבוכה, ומצד שני איזו בחירה תוביל אתכם בדיוק להשגת התוצאה הרצויה.

התאימו את השם לגזע הכלב

קשה מאוד לדעת מה יהיה האופי של הכלב, בטח אם מדובר על גור כלבים קטן וצעיר. שם לכלב יכול להיבחר על סמך הגזע של הכלב, שבמקרים רבים גם יעיד על אופיו. נציין כי לכם תהיה השפעה גדולה על האופי של הכלב, אך גם הגזע ישפיע בסיטואציות רבות. לפיכך מוטב כי תחקרו היטב מה מייחד את הגזע אותו בחרתם, וכך תמצאו עבורו את השם המושלם. נזכיר כי לא נהוג להחליף לכלב את השם באמצע חייו, מהסיבה הזו מוטב כי תשקיעו מחשבה מרובה בבחירה.

התייעצו עם מאלפים ומומחים אחרים

אין לכם כיוון לשם לכלב אותו הכנסתם אליכם הביתה? לא מדובר על סוף העולם, כיום תוכלו לקבל בקלות עצות והמלצות מאנשים שונים. זה יכול להיות עצה של מאלף שמכיר לעומק את כל סוגי הכלבים, וניתקל בכל סוגי השמות הקיימים. בו בזמן אלה יכולים להיות מומחים אחרים או אפילו בעלי כלבים שירצו לספר לכם על השם של כלבם. בסוף הבחירה הסופית היא אך ורק שלכם, בהתאם להרגשתכם ולפי שיקול דעתכם שמושפע מדברים רבים.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x