מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

איך למצוא משרד רואי חשבון מומלץ?

בין שאנו ניצבים זה עתה בפני הקמתו של עסק חדש, ובין שאנו בעלי ובעלות עסק קיים, הרי שחשוב שנדע לצוות לצידנו אנשי מקצוע מיומנים. המטרה היא לא רק להבטיח פעילות שוטפת תקינה (אם כי זהו נדבך חשוב לכל הדעות), אלא לייצר עבורנו את השקט הנפשי אשר יאפשר לנו להתפנות אל עבר עיסוקים חשובים יותר לרבות ניהול העסק, טיפוחו, הגעה ליעדים וניהול העובדים. אחד מן הנדבכים החשובים ביותר הוא כמובן ההיבט הכלכלי הפיננסי. כל עסק, קטן, בינוני או גדול המספק שירותים, הוא גם עסק אשר בהכרח מוציא כספים ויתרה מזאת – הוא עסק שמכניס כספים. בעל ובעלת עסק קטן וגדול כאחד, מוכרחים לתעד במדויק את כל סך ההוצאות, הן מטעמי חוק, והן כדי להבטיח בקרה מתמדת אודות ההכנסות. בדיוק לשם כך נועדו משרדי רואי חשבון המעניקים שירות שוטף, ולצידו גם סל של שירותים משלימים למטרות בקרה.

מטרת השירות

שיקוף המצב הפיננסי של בית העסק הוא רק חלק אחד מתוך מגוון רכיבים המרכיבים את השירות של ראיית חשבון מקצועית. מטרתם של משרדי ראיית חשבון היא להעניק אל הלקוחות את הליווי המקצועי השוטף שיבטיח התקשרות נכונה ודיווחים שוטפים אל מול רשויות המס, וכן בדיקה מתמדת אשר מיועדת לייצר תמהיל צעדים נכון יותר עבור היבטיו הכלכליים של בית העסק. כך למשל, בבדיקה של גובה ההוצאות וההכנסות, יכול רואה החשבון לבחון יחד עם לקוחותיו כיצד לייעל את תשלומי המס, לערוך צעדים אשר יפחיתו את גובה תשלום המס ולהגדיל את סך ההכנסות. בחיפושכם אחר השקט הנפשי והיכולת להתפנות לניהול העסק, הקפידו אחר הקריטריונים הבאים אשר יאפשרו לכם לאתר משרד רואי חשבון מומלץ ואיכותי.

סל שירותים המותאם לצרכי העסק

ישנם משרדי ראיית חשבון אשר פועלים באופן מכוון אל עבר עסקים בסדרי גודל מסוימים כגון עוסק פטור או עוסק מורשה. ישנם גם משרדי ראיית חשבון אשר שמים את הדגש על מתן שירותים כגון הקמת ורישום העסק. בחיפושכם אחר משרד מנוסה, הרי שמחלקות שונות העוסקות כל אחת בעסקים בהיקפים משתנים, יכול בהחלט להעיד על רמת המקצועיות ולהבטיח לכם בחירה נכונה באיש מקצוע נכון.

סל שירותים מקוון

ההגעה הפיזית אל משרדי ראיית החשבון והגשת החשבוניות והמסמכים יכולים בהחלט לגרוע מן הזמן היקר של כל איש ואשת עסקים המתחזקים עסק פעיל. משרדי ראיית חשבון המבקשים לייעל את השירות, מקפידים על סל של שירותים שונים המוצע באופן מקוון לחלוטין. דוגמאות לכך ניתן למצוא למכביר כגון הגשת הצהרת הון באופן מקוון וללא כל צורך בהבאת המסמכים באופן פיזי, רישום והקמת עסק, ועד להיבטי מיסוי אשר יכולים להיבדק מרחוק.

בדיקת השיח אודות בית העסק

לסיום הרי שמומלץ לבחון היטב מהו השיח שקיים אודות המשרד. בחיפוש קצרצר אודות שם המשרד אותו מצאתם, תוכלו לאתר רשמים, פידבקים וביקורות של לקוחות קיימים ולקוחות מן העבר. הכרטיס העסקי של גוגל לשם הדוגמה, הוא דרך נהדרת לאתר מגוון רחב של ביקורות מטעמם של לקוחות קיימים ולקוחות עבר.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x