מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

איך לעבור דירה בפתח תקווה בלי ליפול בפח

תמונה: 123rf

מעבר דירה הוא תהליך מורכב ומסובך, שיש לבצע אותו שלב אחרי שלב. נהוג לחלק את התהליך לשלושה שלבים – אריזה, הובלה, ופריקה. אז אחת ולתמיד נענה על השאלה – איך לעבור דירה בפתח תקווה, מבלי לשלם עלויות נוספות, ולהזמין את המוביל הטוב ביותר? וכמובן, מה הטיפים שיחסכו לכם זמן, כסף, וכאב ראש?

השלב הראשון – להזמין מוביל

לפני שנמהר לארוז את הבית, קודם כל כדאי להקדיש את הזמן להזמנת הובלה. כדאי להזמין את המוביל מראש, כדי לוודא שהם אכן פנויים בתאריך המעבר ולשריין לנו את התאריך מול מוביל מקצועי ואמין, רצוי כאלה שקבלנו המלצות עליו.

כשדוחים את הזמנת ההובלה, עשויים לגלות מהר מאוד שנשארנו עם מעט מאוד אפשרויות בינוניות במקרה הטוב וגרועות במקרים האחרים. אם כל זה לא מספיק, הזמנת הובלה בסמוך למעבר, יכולה להתגלות כמשהו יקר שמתבצע בשעות לא נוחות.

לאור זאת אין ספק שבחירת חברה או מובילים הוא עניין בסיסי שצריך לתת עליו את הדעת כבר בהתחלה.

אחת הדרכים המומלצות לעשות את זה היא לבדוק הצעות של מובילים וחברות להובלת דירות בפתח תקווה דרך אתר 5ASK, ולהשוות בין המחירים השונים.

האתר פשוט לשימוש, כל שעליכם לעשות הוא לרשום את תאריך המעבר, סוג הדירה שמובילים (דירה של כמה חדרים, מנוף וכן הלאה) ומאיפה לאיפה עוברים.

האתר יחפש עבורכם הצעות מחיר ממגוון מובילים, וייתן לכם שלוש הצעות מחיר שונות. זה השלב בו עליכם להפשיל שרוולים, לעשות כמה בירורים, ולבחור למי מבניהם תפנו לפרטים נוספים. תוכלו להסתכל על גורמים כמו וותק וניסיון, דירוגים וביקורות.

הכול מתחיל מאריזה

הגיע הזמן להיפרד מהבית שליווה אתכם מספר שנים ולהתחיל לארוז את חפציכם. זה הזמן לעשות סדר בבלגן, ולהחליט אילו חפצים יעברו אתכם לבית החדש, ומאילו חפצים תיפרדו לשלום.

ניתן לתרום את החפצים שאתם לא זקוקים להם, ובכך לחסוך לעצמכם בלגן, של אריזה ופריקה של חפצים מיותרים. המעבר לבית החדש הוא הזדמנות לעשות סדר בדברים, ולאפשר אווירה רעננה וחדשה. חפצים שאין בהם שימוש של ממש מהווים נטל.

ציוד אריזה הכול תחת קורת גג אחת

כדי לארוז את הבית, אתם זקוקים לארגזים, והרבה. להביא כמה ארגזים מהעבודה זה לא פתרון של ממש, ולכן כדאי להזמין ציוד לאריזה באופן מרוכז, מחברה המתמחה בתחום.

ודאו שאתם מזמינים ארגזים איכותיים בעלי דופן כפולה, שלא יאכזבו אתכם בשעת ההובלה. בדקו מראש את הגדלים, ושימו לב שהם אכן מתאימים לכם, ולציוד אותו תרצו לארוז.

זה הזמן לדאוג גם לנייר בועות (“פצפצים”) ולמסקנטייפ איכותי. קיימים מקומות רבים בהם ניתן להזמין במרוכז את כל ציוד האריזה שרק תוכלו לדמיין, כולל לורד שחור לכתיבה על הארגזים.

שימו לב שלעתים ניתן להזמין קרטונים בהנחה מהחברה שמובילה עבורכם את הדירה.

הכינו לוז מסודר שפורט את המעבר לשלבים

טיפ מהמומחים שיסייע לכם לצלוח את מעבר הדירה הוא הכנת לוז. מתי בדיוק אתם אורזים כל חדר, וכיצד הדברים מתבצעים. על ידי תכנון מוצלח, ניתן לעבור את המעבר ואפילו באווירה טובה ורגועה.

מספרו את החדרים

כדי לייעל את תהליך ההובלה, הקצו מספר לכל חדר בדירה החדשה, וכבר בשלב האריזה כתבו את המספרים על הארגזים.

המובילים יוכלו לדעת בקלות היכן לפרוק כל ארגז, מה שיחסוך לכם סחיבות ביום הפריקה. כשתגיעו לשלב של פריקת הדירה, הארגזים של כל חדר יחכו לכם בתוכו, בצורה מסודרת.

כשאתם ממספרים את הארגזים, כתבו “שביר” על אלו המכילים דברים שבירים, כדי למנוע מצבים לא נעימים, ולהבטיח שהדברים שלכם יצאו בשלום ויגיעו בשלום.

עכשיו אחרי שקראתם את הטיפים, מעבר הדירה אולי לא נשמע כל כך מסובך, ואפילו קליל. אחרי שביצעתם השוואת מחירים והזמנתם מוביל, כל מה שנותר הוא להתרגש ליום המעבר, ולהחזיק אצבעות שהכול יעבור בשלום.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x