מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

איך מתחילים שיפוץ דירה?

כל אדם רוצה לגור בדירה משל עצמו, וגם אם עדיין אין את הטאבו עבור דירה שמשלמים עליה משכנתא זה לא אומר כי צריכים לחיות במקום שכבר לא נראה במיטבו, ועבורו צריכים להקדיש קצת יותר זמן וכסף עבור יצירה של מקום שבו איכות החיים היא כזאת שחייבים לקחת בחשבון.

יש אנשים אשר מבצעים שיפוץ דירה חדשה על מנת להתאים אותה מעבר לתבנית של הקבלן ויש אחרים אשר נכנסים אל דירה קיימת שבה הנושא של התחזוקה הוא כזה שכבר מחייב סוג של כזו פעולה. מה צריכים לדעת לפני שנכנסים אל הנושא הזה של שיפוצים? הרבה מאוד, וכאן רואים את היעילות של אנשים אשר משפצים דירה עם טופ שיפוצים לעומת כאלה שבוחרים לפי פרמטרים אחרים.

כמה עולה לשפץ דירה

כאשר רוצים לשפץ דירה חייבים להבין את העניין הזה של עלויות לשיפוץ דירה, מכיוון שלא מדובר בהוצאה שהיא קטנה, אלא בדיוק ההפך הוא הנכון – העלות רק הולכת וגדלה ככל שמדובר בדירה ישנה שמצריכה שיפוץ מעמיק שכולל טיפול ברצפה ובאינסטלציה כולה.

ככלל, מה שמשפיע מאוד על העלות הוא הגודל של הדירה שאותה רוצים לשפץ, מהדירה הכי קטנה שיפוץ יעלה כשישים אלף שקלים ועד לדירה הכי גדולה שבה המחיר יכול לעצור במאה וחמישים אלף שקלים, ואף לעבור את המחיר הזה בהתאם לקבלן השיפוצים עצמו ואל החומרים שאיתם את הדירה משדרגים, בייחוד אם מדובר בבית פרטי שם הגודל שעליו עובדים הוא כזה שגדול פי כמה וכמה מדירה בבניין מגורים.

באופן כללי כדאי לשאול מה העלות של שיפוץ דירה קומפלט, ואז מקבלים את המחיר עבור מטר שאותו מכפילים בגודל של הדירה שאותה רוצים לשפץ. השאלה הבאה היא לגבי הדברים שאותם כוללים עבור תהליך של שיפוץ דירה קומפלט, כשאר יש לעבור על כל החלקים של הדירה כולל הצנרת, הקירות, המטבח, האמבטיה, בריצוף, התקרה וכן ביצוע של עבודות תאורה ועבודות גבס לשדרוג של החלל. את הדברים הללו בודקים מול כמה קבלני שיפוצים, וכך מבצעים השוואת מחירי שיפוצים חכמה שאיתה לאחר מכן עושים את ההחלטה בין שיפוץ מול חברה כזו לבין חברה אחרת.

איך בוחרים שיפוצניק?

זו שאלת מיליון הדולר. הבחירה של חברת השיפוץ תשפיע במידה רבה על כל שלבי שיפוץ דירה ועל התוצאה הסופית שכדאי מאוד שתשביע את הרצון של בעלי הדירה כפי שהם רצו לקבל אותה. איך יודעים כי השיפוצניק יענה על כל הדרישות? כאן חייבים לפעול מול חברה מוכרת, ועדיף כי יהיה מקום מרוכז שבו יש את כל הפרטים שאותם צריכים על מנת לעשות השוואה חכמה. אתר טופ שיפוצים כולל מספר רב של חברות עם כל המידע שאותו צריכים כדי להחליט באופן יעיל, וכן מידע יעיל לגבי תהליך השיפוץ, מה הוא כולל והמחירים שלהם צריכים לצפות עבור כל שיפוץ שעושים.

מאמר זה מוגש באדיבות פורטל “טופ שיפוצים”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x