מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

איך צמחייה תורמת למצב הרוח?

FREEPIK

נתחיל ונאמר, כי צמחייה בבית תורמת למצב הבריאותי, מעבר ליופי שלה. נשאלת השאלה – איך צמחייה תורמת למצב הרוח? הדבר נובע מהעובדה שצמחייה פועלת בניגוד אליכם, בעודכם נושמים, שחרור חמצן וספיגת פחמן דו חמצני. פעולות אלו אף מרעננות את האוויר, והן ממגרות רעלים מזיקים. על פי מחקר יסודי, שערך נאס”א, נמצא כי צמחייה בבתי חולים עשויה להוריד כמעט תשעים אחוז מרעל האוויר תוך כדי יממה אחת בלבד. כמו כן, ממצאים מחקרים אחרים הראו, כי הצמחייה משפרת את הפרודוקטיביות ואת הריכוז עד לשיעור של חמישה עשר אחוז. בנוסף לכך, הצמחייה מפחיתה סטרס ומשפרת את מצב הרוח.

איך צמחייה תורמת למצב הרוח?

לשאלה הנוקבת – איך צמחייה תורמת למצב הרוח? נסביר, כי היא עשויה להוות מקום של מקלט מכל מה שקורה בעולם החיצוני, והמון בני אדם מעידים כי הצמחייה בביתם או במקום עבודתם מהווה מקור להמון אושר ולשיפור המצב רוח. לא משנה מה מקום המגורים שלכם, עיר, כפר או קיבוץ, ומה גודל הבית שלכם, כך או כך ביחד עם ההשקעה בצמחייה תרגישו מהר מאוד שיפור באושר הכללי שלכם ובמצב הבריאותי שלכם. מעבר ליצירה של מרחב מחיה מרגיע למדי, עם העלייה במצב הרוח, הצמחייה אף עשויה לעזור במקרים של דיכאון או לחלופין במקרים של בדידות. כאשר עסוקים בטיפוח הצמחייה, בדבר חי, יש לפתע מטרה ותגמול. בפרט שתוכלו לראות במו עינכם את הפריחה והירוק בעיניים.

מה הן המעלות של פרחים?

ממצאים של מחקרים בתחומי הבוטניקה, הראו כי לפרחים יש יכולות להיטיב עם בני האדם, לעשות אותם שמחים יותר. לא נלאה אתכם בפרטים, ומיד נעבור למעלות של פרחים

  • הידעתם כי לפרחים יש יכולת לשפר את הזיכרון? אכן כן. המדע מוכיח זאת. הפרחים מחמצנים את האוויר, תוך כדי תגבור של תאי המוח, מה שמשפיע באופן ישיר על ריכוז, בהירות וזיכרון.
  • עוד עובדה מסעירה – הפרחים אמונים על הגברת האנרגיה. הם ימלאו אתכם באנרגיות חיוביות. ולכך אחראיים הריח והצבע של הפרחים. מעבר לכך, הפרחים מגבירים את יכולת החשיבה שמחוץ לקופסה.
  • אם התקררתם, הסירו כל דאגה מעל לבכם. הפרחים עשויים לעזור לכם להחלים. בעיקר בעונת החורף, בעוד יש מחסור בלחות, ונוצרים זיהומים, הפרחים מוסיפים לחוות לאוויר. אותה הלחות עוזרת לעור יבש, לשיעולים יבשים ולכאבי גרון. הפרחים מסייעים למנוע, או לפחות לקצר, את משך ההתקררות ויעזרו לכם לשוב לבריאות איתנה.
  • עובדה ידועה היא כי הפרחים עוזרים להרפיה. הם מרגיעים, וכאשר עוסקים במלאכת הגינון, מגלים שמדובר בפעילות בריאה לשם התמודדות עם תסכולים או עם סטרס. בנוסף לכך, הריח של הפרחים עוזר להיבט של ההרפיה, ובשל כך המון מוצרים למקלחת הם פרחוניים.
  • הידעתם כי הפרחים עשויים לעזור בשיפור של מצבי הרוח? כאשר מישהו מעניק לכם פרחים, בבת אחת מצב הרוח שלכם ישתנה, ולטובה, מן המחווה המרגשת. פעולה זאת מבטאה אכפתיות, והיא בעלת השפעה רבה על מצב הרוח.

השקעה של צמחים בתוך עציצים בהחלט אפקטיבית

אכן, אמת הדבר. השקעה של צמחים בתוך עציצים בהחלט אפקטיבית. חרף העובדה הידועה, כי הצמחים שבעציצים משחררים חמצן במשך היום, מומלץ שתשכילו להבין, כי בשעות החשיכה, כאשר יש הפסקה של הפוטוסינתזה, מרבית הצמחים מחליפים אלמנטים ומשחררים פחמן דו חמצני. ברם, יש צמחים בעציצים, כגון – סחלבים, שעושים את הפעולה ההפוכה, והם פולטים חמצן. עובדה זאת הופכת אותם מיד לצמחים רצויים ומקובלים בחדר השינה, מה שמסייע לשנת לילה אפקטיבית וטובה יותר. לא משנה עד כמה החדר שלכם משמים, בנלי ומשעמם, בעזרת הצמחים שבעציצים תוכלו בקלות לעצב את מרחב המחיה החדש שלכם. באופן החיובי של המלה. אין מראה יותר מענג מאשר עציצים בשרניים, שגדלים בהם הפרחים והעלים, בסגנון א סימטרי, מרהיב ומושך.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x