(צילום: עיריית פ"ת, מתוך הארכיון)

איכות הסביבה: תחנות ניטור חדשות ומתקדמות באזור אם המושבות יקומו למאבק בזיהום האוויר

בישיבת מועצת העיר האחרונה, אישר ראש העיר רמי גרינברג תקציב לטובת הקמת תחנות ניטור מתקדמות באזור אם המושבות כחלק מהמאבק בזיהום האוויר והמפעלים המזהמים.

אתמול (א’) בישיבת מועצת העיר פתח תקוה, אושרה הצעתו של ראש העיר רמי גרינברג לתקצב הקמת תחנות ניטור מתקדמות וחדישות באזור שכונת אם המושבות על מנת למדוד את זיהום האוויר ופליטת הזיהומים מהמפעלים באזור סגולה, כחלק מהמאבק הכולל בתחום זיהום האוויר.

“אין אבן שאנחנו לא הופכים, אנו מקיימים על זה ישיבות שבועיות, פועלים בכל דרך, אין דבר שאנחנו לא עושים כדי לתת לתושבי אם המושבות, נוה גן, נוה דקלים וכל האזור, איכות חיים” אמר ראש העיר גרינברג אתמול במועצה והוסיף, “מאז שנבחרנו התחלנו לקדם תב”ע, הלכה למעשה, בכל הנוגע לשינוי הפעילות בסגולה כדי לא לאפשר שם מפעלים מזהמים.
בועדה האחרונה סרבנו להרחבה של אותם מפעלים מזהמים בתוך סגולה ואף התייצבתי אל מול השופטת והסברתי לה על חשיבות העניין”.

בנוגע לתחנות הניטור אמר גרינברג “לקחנו מומחים שיבדקו את הנושא. כעת, לאחר בדיקה של תחנות הניטור הקיימות והבנה שהן אינן נותנות מענה, לקחנו מומחים והבאנו הצעה להקים תחנת ניטור משוכללת שבוחנת טווח רחב הרבה יותר של חומרים. כדי קודם כל לתת לתושבים ביטחון- שידעו מה המצב והאם יש סיבה לדאגה ואיך ניתן לטפל”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x