צילום: הצלה פתח תקווה

צומת סגולה: הרוג מדקירה, פלסטיני נעצר אחרי מרדף

גבר כבן 35 נמצא בצהריים (רביעי) בלי הכרה בצומת סגולה בעיר עם דקירות בפלג גופו העליון. חובשים ופרמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה העניקו לוטיפול רפואי בזירה והוא פונה לבית החולים במצב אנוש שם נקבע מותו. המשטרה עצרה חשוד, שוהה בלתי חוקי תושב הרשות הפלסטינית

אירוע דקירה קשה בצומת סגולה בעיר, גבר בן 39 נדקר למוות.

מ”מ מפקד תחנת פ”ת רב פקד שי גז

חובש בכיר ביחידת האופנועים של מד”א הצלה פתח תקווה חזקי פרקש סיפר: “בסמוך לתחנת האוטובוס מצאנו את הנפגע שרוע עם מספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון כשהוא ללא דופק ונשימה . ביצענו בו פעולות החייאה ועצירת דימומים והעלנו לניידת טיפול הנמרץ של מד”א כשמצבו קריטי.”

שלמה אבידן חובש באיחוד הצלה סיפר: “כשהגענו למקום נתקלנו בגבר שנדקר וללא הכרה. הענקנו לו סיוע ראשוני תוך ביצוע החייאה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים בלינסון במצב אנוש תוך המשך פעולות החייאה”.

מהמשטרה נמסר כי ממצאי חקירה ראשוניים עולה כי החשוד בן 46, פלסטיני תושב השומרון דקר על המדרכה ישראלי בן 39 ופצע אותו באורח אנוש. החשוד ברח לכיוון צומת סגולה, שם נעצר על ידי כוח משטרה. הפצוע פונה לטיפול בבית החולים בילינסון, נסיבות האירוע נחקרות.

ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, בהתייחסות לפיגוע בצומת סגולה: “לצערי הרב, התבשרנו בשעות האחרונות על אירוע קשה בו נרצח תושב העיר על ידי מחבל – בן עוולה. אני מבקש להשתתף בצער המשפחה ולחזק אותם בשעתם הקשה. עיריית פתח תקוה תעשה כל שביכולתה כדי לתמוך במשפחה האבלה ולתת להם מענה ככל שיידרש. לצד האירוע הקשה, אני מודה לכוחות הביטחון וההצלה על פעילותם המהירה ועל תפיסת המחבל המתועב. אני קורא לגורמים האמונים על הנושא למצות את הדין במהרה עם המחבל ועם אלו שסייעו לו. אני סמוך ובטוח כי כוחות הביטחון יידעו לשים את ידם במהרה על כל המעורבים באירוע.”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x