מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

איתור נזילות בפתח תקווה

בעקבות בנייה חדשה בעיר, נכסים חדשים לקנייה נוספו ללוח המודעות, חיפוש שדרוג לדירה חדשה, החלטה לא קלה, בין יתר הדאגות שהבניה תהיה טובה ולא יהיו תקלות. אבל לא הרבה יחשבו שיכולות להיווצר תקלות במערכת הביוב והמים במבנים שרק עתה נבנו.

למרות שיש ביטוח, והוא יכסה את ההוצאות, כתמים וקירות הנפוחים הוא לא מראה נעים, אסתטיקה במיוחד במקום שאנחנו באים לקבל את המנוחה מדאגות החיים או אחרי יום עבודה מפרך, תעשה לנו אי נעימות, שגם משפיע על מצב רוחנו.

העניין הוא, שאף אחד לא יכול להבטיח לנו שלא יהיו תקלות, כי אם תהיה נזילה או פיצוץ בצנרת בתוך הקיר או תחת הרצפה רק שהמים יתחילו להראות סימנים חיצוניים במקום שאליו המים הגיעו, כמו כתמים או התנפחות, רק אז נדע באמת שיש נזילת מים באזור וכבר המים טיילו בתוך הקירות.

לא רק פיצוץ בצנרת או דליפה היא הסכנה היחידה לחדירת מים בתוך המבנה, חלקים בגג הבניין או בקירות חוץ שלא אטמו כנדרש, יהוו מקור לחדירת מים בחורף, הצבעים של הלבן הקיר יתחלפו במהרה לכתמים, דבר אשר יביא איתו דאגות ייקח מאיתנו את השלווה ,גם דירות משופצות לא תמיד עוברות תהליך של החלפת צנרת מים, וצינורות המים אחרי ששנים על גבי שנים, עוברים בתוכם מים, מחלודה ואבנית תופסות מקום, שינוי תמידי בלחץ מים גם יכול לגרום לפיצוץ או דליפה ותגרום לנזילה בתוך הקירות הבית או הבניין. גם כן שיפוץ שנעשה בנכס הקיים גם כן אם נחליף את הצנרת בדרך כלל יחליפו קו מסוים של צינורות, ולא יחליפו את כל צינורות או מערכות המים בבניין, זו עבודה מאוד יקרה שלפעמים לא כדאי בכלל לעשות.

למרות שזו תקלה יותר נפוצה בבתים ישנים בגלל מערכות וצינורות המים הבלויות, אי אפשר באמת לדעת מתי גם אנחנו נצטרך לטפל במטרד זה.

בגלל שכיחות המקרים ודרישה הולכת וגדלה בשוק, נוצר מקצוע בדיוק למקרים אלו, הנקרא איתור נזילות, תפקידו של בעל מקצוע זה, לבוא ולאתר את מקור הנזילה, כי גם אם אנחנו רואים כתם על הקיר לא חייב שהנזילה באה דווקא באזור זה, מים מחפשים מקום שקל להיכנס אליו בתוך הקירות איפה שאנחנו לא רואים ממש אין אנחנו יודעים את רמת האיטום או הגימור, לכן המים יזרמו ויצאו מהמקום שקל להם לצאת ממנו.  מקרה נוסף שכיח בבניינים משותפים, מים נוזלים בקיר או ברצפה, יזרמו למטה ויגעו לתקרת השכן, והשכן מגיע אליכם עם התלונה, תצטרכו לספק בפתרון לתקלה. מאתר נזילות עם הידע הנכון יכול להגיע ולספק מענה מהיר ומקצועי לאיתור נזילה, בעזרת מכשירים מתקדמים שיש לבעל מקצוע יוכל להגיע למקור הנזילה מבלי גרימת נזק לעוד מקומות שאין צורך לפתוח אותם. מכשיר כמו מצלמה טרמית תראה לנו תמונה של מקור הנזילה על ידי טמפרטורת המים מבלי אפילו להתחיל פתיחה של הקיר, ככה שזו עבודה זריזה של האבחון מקור התקלה. מה שהכי חשוב לפניי שמתחילים בכלל לטפל, ולחסוך הרבה עבודה מצד בעלי המקצוע.

צריך לדעת שחשוב להזמין בעל מקצוע מומחה איתור נזילות בפתח תקווה מומלץ.

אבחון שגוי של מקור הנזילה יכול להוביל לשבירת קירות ופתיחה של מקומות שאין בהם צורך, דבר שעלול להאריך את זמן הטיפול בתקלה וגם עבודה נוספות מצד בעלי מקצוע.

משה שליו הוא מקצוען בתחומו זה המספק שירות מהיר ומקצועי.

תוכלו לקבל מידע נוסף עליו וליצור קשר באתר זה http://www.meaterms.com

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x