הרב אליהו גינת

אליהו גינת, יו”ר מקפ”ת הודיע לראש העיר איציק ברוורמן כי הוא פורש מתפקידו

במכתב שכתב אליהו גינת יו"ר מקפ"ת לראש העיר ברוורמן הודיע גינת כי הוא פורש מראשות מקפ"ת בעקבות גל ההסתה נגד תנועת ש"ס ונגד הדתיים בכלל

במכתב ששלח הבוקר (ג’) יו”ר מקפ”ת אליהו גינת לראש העיר פ”ת איציק ברוורמן כתב: “כאשר מוניתי לתפקיד יו”ר מקפ”ת, גיליתי גוף עם גרעון ענק ואי סדר משווע והשקעתי שעות אין ספור להעלות את מקפ”ת על דרך המלך מתוך שליחות אמיתית. במהלך כהונתי, מקפ”ת עברה תהליך התייעלות, הכולל אישור ניהול תקין שלא היה כמותו שנים רבות ונחתם הסכם קיבוצי מצוין והיסטורי לטובת העובדים. אני שמח וגאה על ההישגים, כנגד כל הסיכויים, ועל הפעילות האדירה של מקפ”ת”

גינת הוסיף “לאחרונה קיבלה מקפ”ת דו”ח ביקורת המצביע על מספר ליקויים. לא מיותר לציין כי בכל גוף עסקי, עמותה, או ארגון המעסיק מאות עובדים, מתגלות לעתים תקלות נקודתיות, המכתימות עובדים נאמנים ומסורים על לא עוול בכפם. לשמחתי, אין בדו”ח ולו מילה אחת המרמזת על עבירה פלילית לכאורה, של מי מעובדי מקפת ו/או חברי ההנהלה.”

עוד כתב “בעקבות הממצאים בדו”ח, הקימה מקפ”ת ועדה לטיפול בליקויים. הוועדה החליטה לשכור את שירותיו של עו”ד מרדכי בס, מומחה בעל שם עולמי שהיה יועץ משפטי ומנכ”ל משרד מבקר המדינה, על מנת שייתן למקפ”ת אבני דרך לטיפול בליקויים. כבר בבדיקה הראשונית שלו, לדבריו, נמצאו אי-דיוקים בדו”ח שיקבלו התייחסות, ומנגד יש ליקויים שכבר תוקנו. כעת, מוכרחים ללמוד את הדו”ח היטב ולפעול לתיקון יתר הליקויים.”

“כפי שהובלתי להסכם הטוב ביותר עבור עובדי מקפ”ת וכפי שפעלתי להבראת מקפ”ת והעלאתה על דרך המלך, סברתי כי אמצא את הזמן והכוחות לדאוג שכל הממצאים ייבחנו ויטופלו בצורה מיטבית, בהתאם למדיניותנו.”

“לצערי, גל הסתה חסר תקדים ששוטף את העיר – בהובלת גורמי אופוזיציה נגד תנועת ש”ס ונגד הדתיים בכלל – לא מאפשר זאת. לכן, מתוך דאגה שאף עובד לא ייפגע ומתוך רצון לשמר ולפתח את הפעילות החשובה של מקפ”ת, לאחר התייעצות עם רבותיי ובשיתוף חבריי לסיעת ש”ס, אני מבקש להודיע על פרישתי לעת עתה מתפקידי כיו”ר מקפ”ת, לטובת המשך עשייה פעילה למען תושבי העיר במסגרת שאר תפקידיי הציבוריים”.




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
פתח תקוואי
6 years ago

סופסופ.. זה היה דוח מקצועי וטוב שפעל לפיו..

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

1
0
Would love your thoughts, please comment.x