אליהו גינת, נציג ש”ס בפ”ת מונה למנכ”ל עיתון ‘הדרך’ של תנועת ש”ס

במפגש מיוחד שנערך הערב בירושלים יחד עם חברי מועצת חכמי התורה ונציגי תנועת ש"ס, הודיע יו"ר ש"ס אריה דרעי כי נציג ש"ס מפ"ת אליהו גינת ישמש כמנכ"ל עיתון הדרך של תנועת ש"ס

לאחר שכשלו המגעים עם עיתון ‘יום ליום’ והעיתון נרכש לאחרונה שלא בתיאום עם הנהגת ש”ס, הכריזה הערב תנועת ש”ס בישראל על הקמת עיתון חדש בשם “הדרך”.

בצמרת המינויים של העיתון ניצב אליהו גינת, חבר מועצת העיר מטעם ש”ס בפ”ת, יו”ר האגף לחינוך ותרבות תורנית ויו”ר מקפ”ת, אשר ישמש כמנכ”ל העיתון. בשיחה עם ‘פתח תקוואי’ אמר גינת ” נעשה כמיטב יכולתנו לבצע את שליחותנו נאמנה, בהתאם להכוונת מועצת חכמי התורה ובראשם חכם שלום הכהן. בע”ה.” בנוגע לשאלה אם ימשיך לשמש כחבר מועצת העיר מטעם ש”ס בפ”ת השיב גינת “חיובי”. 

עוד בצוות עיתון ‘הדרך’ של תנועת ש”ס לבני התורה הספרדים העורך הראשי אברהם דב גרינבוים, ששימש בעבר כעורך עיתון ‘בקהילה’, ואשר מדינה, מזכיר סיעת ש”ס בכנסת אשר ישמש כעורך משנה של העיתון.

במהלך הכינוס אמר יו”ר ש”ס, השר אריה דרעי “אני מכריז כאן על מבצע גיוס מנויים אדיר ומעמיד את הדבר למבחן הנציגים המקומיים. בכך אראה את החיבור שלהם לשטח ואת היכולת שלהם לקראת הבחירות המקומיות”.




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יהושוע לוי
6 years ago

סוף סוף יש שופר אמיתי לבני התורה הספרדים.

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

1
0
Would love your thoughts, please comment.x