אלפים השתתפו במסיבת החנוכה של מוסדות קרבנו לעבודתך בפ”ת

אמש במוצאי שבת נר שביעי של חנוכה התקיימה מסיבת חנוכה הגדולה בישראל של מוסדות קרבנו לעבודתך במעמד כ 3000 איש באולמי ונישן המפוארים בפתח תקווה

מסיבת חנוכה של מוסדות קרבנו לעבודתך בעיר, במעמד ראש המוסדות הגאון הגדול מגדולי מזכי הרבים הרה”ג רפאל זר שליט”א, ובמעמד רבנים ואישי ציבור חשובים.

יו”ר תנועת ש”ס, הרב אריה דרעי סיפר לציבור הרחב כי בתור שר הפנים קיבל מכתב מארגון שדולת הנשים מתל אביב שביקש לבטל את האירוע בשל ההפרדה בין גברים לנשים. הרב אריה דרעי מחה על כך שבארץ הקודש רבים הם המפריעים לדרך התורה ומנסים לכפות את דעתם עלינו וזוהי מלחמת תרבות יוון שבדורנו. ובתוך כך שיבח שר הפנים הרב אריה דרעי את כבוד הגאון הרה”ג רפאל זר שליט”א שלמרות כל הקשיים וההפרעות מוסיף ומגביר את אור התורה, ומקרב רבבות לדרך התורה והמצוות במשך כל השנה כולה. הוסיף ואמר הרב דרעי שזוהי זכות גדולה לתושבי פתח תקווה שכבוד הרב שוכן בתוכה והבטיח שיעמוד לימינו של הרב למען המשך הגדלת התורה וזיכוי הרבים.

בנוסף כיבדו את הערב: ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג, מ”מ רה”ע הרב אוריאל בוסו, והרב זאב יעקב. ועוד אישי ציבור חשובים.

את המשא המרכזי בערב נשא ראש המוסדות הגאון רבי רפאל זר שליט”א שהרחיב בנושא החשוב על מעלתו של יהודי ובפרט בדורנו שהניסיונות גברו, אסור להתייאש משום יהודי אלא חובה עלינו לחבק, לחזק ולעודד כל יהודי לא משנה באיזה מקום רוחני הוא נמצא, גם בתוך הבתים החרדיים שומרי התורה והמצוות לשים דגש על חום ואהבה, ורק כך נוכל להחזירם לדרך התורה והמצוות.

המשתתפים נהנו ממופעים של הבדרן יהודה שוקרון והרב מאיר שוורץ. את הערב הנעים ענק הזמר המזרחי יובל טייב בליווי 8 נגנים.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x