ערכות לימידה שנשלחו לילדי גני הילדים של רשת מעיין החינוך התורני בעיר

אלפי תגובות נרגשות לפרוייקט ‘נעבור את זה יחד’ של רשת גני מעיין החינוך התורני פ”ת

בימים אלו, של חוסר וודאות עם הפסקת הלימודים הסדירים בעקבות נגיף הקורונה, ברשת מעיין החינוך התורני מקפידים לעשות את המקסימום כדי לשמר את הלמידה מרחוק ואפילו להעביר גם קצת חום ומסירות, באופן חוויתי ומעשיר. במקביל נערכים לפתיחת הלימודים בהתאם להנחיות משרד הבריאות

הנהלת מעיין החינוך התורני יזמה הקמת מרחב קולי ללמידה יום יומית לכל גני הילדים והמעונות ואלפי ערכות למידה ויצירה מושקעות ועשירות נשלחו  לכל הילדים. “אנו מאושרים במשפחה שלנו, משפחת מעיין החינוך התורני” ציינו הורים נרגשים.

אחד האתגרים הגדולים של ההורים בתקופת הקורונה, הוא כמובן אווירת החופש של הילדים הקטנים בעקבות הפסקת הלימודים בגני הילדים כבר למעלה מחודש “סדר היום משתבש, הילדים כל היום בבית כי אסור לצאת וכמובן חומר הלימודים שמפספסים הילדים בגיל כל כך משמעותי להתפתחות הביא אותנו לעשות את המקסימום בכדי לתת מענה יומי להורים מידי יום” מספרת הגב’ רות אזולאי, מנהלת גני הילדים ברשת.

“לאחר התגובות המדהימות והמרגשות שקיבלנו בפעם הקודמת, עשינו זאת שוב ושלחנו אלפי ערכות לימוד ביתיות לכלל הילדים אשר כללו דפי צביעה ולימוד להעשרה בתחומי האוריינות, המתמטיקה והמוטוריקה.

בנוסף המרחב הקולי שלנו ל66 גני הילדים והמעונות הורחב והוא מתעדכן מדי יום בתכנים מרתקים ומותאמים לקידום הלמידה מרחוק ולשמירה על הקשר הרציף, כאשר הגננות עוברות עם הילדים על ביצוע המשימות שנשלחו בערכה.

התגובות הנרגשות של ההורים לא מפסיקות להגיע אלינו ואנחנו נרגשים מכל אחת כזו,  אני מודה לכל צוות הגננות שלנו, שממשיכות להשקיע בילדים גם בשגירת הקורונה. משבר הקורונה לא ישאיר אותנו ואותם מאחור ומקווים לשוב בקרוב לשגרה בטוחה ובריאה בהתאם להנחיות משרד הבריאות”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x