מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

אסטרטגיות קלות של בניית קישורים לקידום אתרים בגוגל

צילום: freepik

מאמר זה מציג קומץ טקטיקות שעובדות בתחום קישורים לקידום אתרים בגוגל, שקל ליישם באתר שלכם. טקטיקות שמניעות קישורים אשר גורמים לתנועה ומגדילים את ההכנסות לעסק שלכם, וכל אחד יכול לבצע שיטות אלו.

אסטרטגיות של בניית קישורים לקידום אתרים בגוגל לעומת טקטיקות

יש הבדל משמעותי בין טקטיקות לאסטרטגיות. אסטרטגיה פירושה תוכנית כוללת, וטקטיקה היא האמצעי בפועל שמשמש להשגת מטרה. יש צורך באסטרטגיה אחת בלבד לבניית קישורים לקידום אתרים בגוגל, ומומלץ ליצור קישור הולם.

אין פירוש הדבר שיש לפרסם מאמרים ענקיים באתר או מדריכים אינטראקטיביים. מבחינת חלק מהעסקים, המוצר או השירות יכולים להוות קישורים בפני עצמם. כך, למשל, יש עסקים שמקבלים הרבה קישורים בזכות הכלים שהם יוצרים, ולא בזכות המאמרים שהם מפרסמים.

אז תחשבו על האסטרטגיה שלכם כעל מנוע שמניע את מאמצי בניית קישורים לקידום אתרים בגוגל והטקטיקות כבוכנות שמניעות את הפעולה. עכשיו בואו נדבר רגע על הטקטיקה. כן. על הטקטיקה, לא על האסטרטגיה.

הסברה

כמעט כל טקטיקת קניית קישורים לקידום אתרים בגוגל סובבת סביב הסברה, המקום שבו אתם פונים לאנשים בנישה שלכם ומציגים להם את התכנים שלכם. אבל הנה מה שחשוב להבין: אין צורך בהכרח בתוכן.

אתם רק צריכים שיהיה לכם משהו ראוי לקישור, וזה יכול להיות המוצר שלכם, השירות, העסק, המותג או אפילו האישיות שלכם. אנשים רבים מקשרים לאתרים גדולים שיש בהם כלים יעילים ושימושיים למכירות, ולדמוגרפיה הזו של אנשים ויזמים שמסייעים להם בבעיות ספציפיות באמצעות קידום אתרים.

לכן מומלץ לפנות ליזמים ולסטארטאפים שיש להם אתרים מובילים

יש להם את הכלים השימושיים והם מתייחסים לעסקים במאמרים שלהם. הסברה כמעט תמיד עובדת הכי טוב עם נכסים ניתנים לחיבור. כלומר, יש להושיט יד ולספר לאנשים בנישה שלכם על תוכן שעשוי להיות שימושי מבחינתם, כמו מאמרים חשובים באתר, כלים אינפוגרפיקות וכן הלאה.

כדאי לפנות לאנשים שהזכירו את מילת מפתח שקשורה בביצוע כתיבת תוכן מחיר לאתרים היעד שלכם במאמרים שלהם; ולאנשים שקישרו למאמרים דומים בנושא. קישורים לקידום אתרים בגוגל הם השיטות הטובות ביותר לקדם אתרים. פשוט הקלידו מילה או ביטוי, וגוגל תחפש כמעט מיליארד דפי אינטרנט אחר תוצאות תואמות.

אם תחפשו בגוגל את הביטוי “מאמר אורח”, תקבלו מיליוני תוצאות

סמנו את תיבת הסימון “מאמר אחד לדומיין”, ותקבלו רשימה של אתרים ייחודיים אליהם תוכלו לפנות. כל מה שאתם צריכים זה למצוא את פרטי הקשר של בעלי האתר ולשלוח להם מייל. באשר לאנשים שביצעו קישורים לקידום אתרים בגוגל למאמרים דומים בנושא, גם התנהלות זו קלה לביצוע. יש להשתמש במסנן המובנה על מנת לסנן דפים עם לפחות חמישים דומיינים מפנים.

עם מציאת דף רלוונטי, יש ללחוץ על האפשרות ולבחור בדוח ‘דומיינים מפנים’ כדי לראות את כל האתרים שמקשרים לדף זה.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x