אפקט הקורונה: בעל עסק, במקום להשלים עם המצב, בוא למנף אותו

קול קורא: מערכת פתח תקוואי פונה לעסקים בפתח תקווה על מנת לסייע להם בשעת משבר הקורונה. בואו להיות חלק מרשימת עסקים המעניקים שירות משלוחים לבתים, תוך שמירה על כללי ההיגיינה. יחד, נוציא מהלימון לימונדה..

בעקבות ההנחיות החדשות והמחמירות, עסקים רבים נותרו אובדי עצות נוכח הנהלים הנוקשים. הסכנה המרחפת על פני העסקים העצמאיים הולכת וגוברת ואם לא די בקושי הרגיל שמלווה אותם בכל השנה, המשבר הנוכחי עתיד להיות אסון של ממש עובר העסקים הקטנים והבינוניים ועם החרפת המצב, המשבר יפגע חלילה גם בעסקים הגדולים.

מערכת ‘פתח תקוואי’ מציעה שירות מוזל וחיוני של פרסום רשימת העסקים הנותנים שירות משלוחים ברחבי העיר. כך גם הצרכנים שנאלצים לשהות בביתם, יוכלו ליהנות משירותי מזון מהיר או כל של כל מצרך חיוני אחר, תוך שמירה על הזהירות הנדרשת ועל כללי משרד הבריאות.

העסקים מתחייבים כי שירות המשלוחים יעשה תוך שמירה מירבית על כללי ההיגיינה הנדרשים. כל עסק יפרסם מספר שורות מידע אודותיו וכן מספר טלפון, כתובת וכו’.

מהרו להירשם ולהבטיח מיקום טוב ברשימת העסקים של פתח תקוואי – חדשות פתח תקווה. השירות כרוך בתשלום סמלי בלבד של 149 ש”ח + מע”מ.

לפרסום העסק שלכם דברו איתנו עכשיו:

או השאר/י את הפרטים ונחזור אליך בהקדם..


0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x