צילום: דוברות הצלה פתח תקווה

ארון חירום עם ציוד החייאה – ומכשיר דפיברילטור הוצב במבנה בתי כנסת ‘אבי עזרי’ ו ‘חתם סופר’ בפ”ת

הארון הוקדש לעילוי נשמת 45 ההרוגים באסון מירון

ארון חירום ובו ציוד חירום לעזרה ראשונה ומכשיר דפיברילטור למתן שוק חשמלי באירוע דום לב, הוצב בשבוע שעבר במתחם בתי הכנסת המרכזיים ‘אבי עזרי’ ו’חתם סופר’ ברחוב ארלוזורוב 3 במרכז העיר, ביוזמת גבאי בית הכנסת ובשיתוף ארגון ‘מד”א – ‘הצלה פתח תקווה’.

במתחם בתי הכנסת ומדרש מרכזיים אלו שוהים מאות רבות של תושבים מתפללים ולומדים במהלך היום סביב השעון , וציוד מציל חיים ובמיוחד מכשיר דפיברילטור למתן שוק חשמלי ללב בדקות קריטיות, חיוני וחשוב מאוד שיהיה בזמינות בקרבת מקום ובהישג יד, וכאמור ביוזמת גבאי בתי הכנסת נעשתה פנייה לאחרונה להנהלת ‘מד”א – הצלה פתח תקווה’ לסיוע בדבר, ובשבוע האחרון הוצב והותקן הארון יחד עם הציוד במקום נגיש ובולט בכניסה למבנה.

ארון עם ציוד החייאה זה , מצטרף לארונות דומים שמוצבים כבר כיום בבתי כנסת נוספים בעיר , מטעם ‘מד”א – הצלה פתח תקווה’ ובשיתוף פעולה עם גבאי ומתפללי בתי הכנסת.

הגבאים ביקשו להודות בשם ציבור המתפללים לארגון מגן דוד אדום במרחב ירקון , ולמד”א – ‘הצלה פתח תקווה’ על שיתוף הפעולה והסיוע , למען שלומם ובריאותם של ציבור התושבים הגדול הפוקדים את בתי הכנסת.

יו”ר מד”א – הצלה פתח תקווה ישראל גודלבסקי; בירך את גבאי בתי הכנסת על היוזמה, ואת הנהלת מד”א במרחב ירקון על האוזן הקשבת והסיוע בכל דבר למען הצלת החיים בעיר, והוסיף כי החזון הינו להציב בבתי כנסת מרכזיים נוספים בעיר ארונות החייאה ומכשיר דפיברילטור.

כאשר בכל מקרה חירום רפואי יש לחייג במיידית למוקד 101 של מד”א, ולפעול על פי הנחיות המוקד במקביל להבאת הציוד הרפואי מהארון.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x