בא לעבוד: השר יואב בן צור ערך סיור ברשת מעיין החינוך התורני פ”ת

שר העבודה הרב יואב בן צור ערך סיור עבודה מקצועי במוסדות רשת מעיין החינוך התורני בפ"ת עם צוות משרדו במטרה לקדם מעון שיקומי ובריכה טיפולית

רשת מעיין החינוך התורני בפ”ת המונה מעל 80 מוסדות – גני ילדים, תלמודי תורה, תיכונים וסמינרים לכלל האוכלוסיות בעיר, אירחה השבוע את שר העבודה הרב יואב בן צור לסיור מקצועי. הסיור החל במשרדי הרשת שם שמע השר סקירה נרחבת על כלל מוסדות הרשת בעיר ומשם המשיך לסמינר ‘רמות’ המשלב לימודי הייטק מטעם מה”ט, אדריכלות והנדסת תוכנה ולימודי תעודה מטעם משרד העבודה בראשותו.

בהמשך הגיע השר עם הצוות המקצועי אל בית הספר “בית יהודה” והתרשם מפעילות בית הספר המשלב בין לימודים ועבודה.

גולת הכותרת של הסיור היה עם הגיעו של השר אל מתחם ה“ג’ימבוריאן” של רשת מעיין החינוך שנבנה בהשקעה של מאות אלפי שקלים וכולל חדרי פעילות של מתנפחים, חדר דרמה ותיאטרון, בריכת כדורים, אביזרי ג’ימבורי. השר התרשם במיוחד מחדר הסנוזלן במקום המייצר גירויים רב חושיים – ויזואליים, קוליים, תחושתיים ושמע על השיטה וכיצד היא מסייעת לבעיות תחושה, מוטוריקה, מגע ומעניקה לילד סביבה רגועה ושלוה. השר הבטיח לפעול מול ראש העיר להרחיב את פעילות הג’ימבוריאן” בעוד חדר אחד המופעל לילדי הצהרונים המסובסדים ע”י משרד העבודה.

בסיור השתתפו הרב יוסף בוסו מנכ”ל הרשת, וסמנכ”לי הרשת הרב שמואל יצחק סמנכ”ל והגב’ חני חסן סמנכ”ל וצוות לשכתו של השר.

בתום הסיור התכנסו כל מנהלי ומנהלות מוסדות הרשת יחד עם השר והצוות המקצועי ודנו בפתרונות לפיתוח המוסדות. סוכם כי השר בן צור הבטיח כי יפעל לקדם מעון שיקומי למשפחות מהרשת הזקוקות לכך ובריכה טיפולית שתהווה פתרון לילדי החינוך המיוחד במוסדות ובכלל לציבור התורני בעיר.

שר העובדה יואב בן צור: “מרן הרב עובדיה יוסף זצוק”ל אשר שם דגש גדול על ענייני החינוך, אמר לנו שתנועת ש”ס לא הוקמה אלא לצורך חינוך ילדי ישראל. בזכות ראייה זו זכה מרן להוביל את המהפכה הרוחנית החברתית הגדולה ביותר כשקירב רבבות מאחינו לאביהם שבשמים ולהקים דור של תלמידי חכמים יראי ה’.

דווקא בעת הזו שיש נסיון לפגוע בעולם התורה, אני שמח לראות את מורשתו של מרן חייה וקיימת ויש התפתחות אדירה ברשת החינוך “בני יוסף” שהקים. אני בטוח שמרן שמח בשמיים וגאה בשלוחיו הנאמנים, יו”ר תנועת ש”ס מקים עולה של תורה הרב אריה דרעי אשר פועל לילות כימים למען חינוך ילדי ישראל לשם שמיים וב”ה רואים את התוצאות בשטח. אני רוצה להודות למנכ”ל המוסדות הרב יוסף בוסו, אשר בחוכמה ובתבונה מוביל את מוסדות החינוך בפ”ת להישגים כבירים, אמשיך לעמוד לימין המוסדות לכל עזרה וסיוע.”

הרב יוסף בוסו מנכ”ל מעיין החינוך התורני פ”ת: “שמחנו לארח את השר יואב בן צור שהיה בעבר מנכ”ל ארצי ברשת מעיין החינוך ותמיד היה כתובת למוסדות בפ”ת ונתן מענה לצרכים של הרשת. אנו מודים לשר ולצוות משרדו על הסיור המקצועי ושיתוף הפעולה בקידום פרויקטים נוספים וחשובים לקידום חינוך ילדי העיר”

הממולצים אונליין

לשיתוף הכתבה

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם