מתחם הבדיקות

בדיקות קורונה בפ”ת: מתחם הבדיקות באיצטדיון ימשיך לפעול לצד המתחם בירקונים

פיקוד העורף נענה לבקשת ראש העיר ועל כן, נכון לעכשיו, מתחמי הבדיקות ימשיכו לפעול

פיקוד העורף האמון על הפעלת מתחמי הבדיקות “היבדק וסע”, החליט לאחרונה על סגירת המתחם באיצטדיון והשארת הפעילות במתחם שנפתח לאחרונה בירקונים. זאת לאור הירידה בהיקף התחלואה וכפועל יוצא גם בשל הירידה בביקוש לבדיקות שנרשמה לאחרונה בכל מתחמי הבדיקות בארץ. בתוך כך, פנה ראש העיר לגורמים בפיקוד העורף בבקשה לשקול שוב את ההחלטה ובמידת האפשר להותיר את הפעילות גם במתחם האיצטדיון. פיקוד העורף נענה לבקשת ראש העיר ועל כן, נכון לעכשיו, מתחמי הבדיקות יופעלו על פי הלו”ז להלן:

ירקונים: א׳-ה׳ 08:00-16:00; יום ו’ – סגור; ש’ 08:00-16:00

איצטדיון שלמה ביטוח: א׳-ה׳ 13:00-21:00; יום ו’ 08:00-14:00; ש’ 13:00-21:00.

(הלו”ז נתון לשינויים, יש להתעדכן באתר העירייה)

כזכור, לאור פעילות הרשות בנושא, פתח תקווה היתה מבין הערים הבודדות שבהן הוקמו 2 מתחמי דרייב אין וזאת בנוסף להיקף חסר תקדים של מתחמי בדיקות וחיסונים שנפתחו בעיר, חלקם במתחמים עירוניים שהרשות גייסה לטובת הנושא. פעילות הרשות והיקף הקצאת המשאבים הוכיחו את עצמם בהיקף תחלואה יחסית טוב לשאר הערים הגדולות בישראל.

ראש העיר רמי גרינברג “כפי שעשינו לאורך כל תקופת הקורונה, אנחנו ממשיכים לפעול בנושא זה באופן הדוק עם פיקוד העורך ומוודאים כי פריסת מתחמי הבדיקות והחיסונים נותנת מענה מתאים לתושבים בשכונות השונות. לשם כך אנחנו מקצים משאבים רבים ואני שמח כי הפעילות שלנו בנושא גם מביאה תוצאות ובאופן יחסי לשאר הערים הגדולות מצב התחלואה בפתח תקוה טוב. אני מודה לפיקוד העורף על שיתוף הפעולה בנושא חשוב זה ועל הנכונות להשאיר את שני המתחמים פעילים.”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x