מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

עכשיו ההזדמנות שלכם לקחת חלק בעתיד העסקים של גוש דן!

תמונה: FREEPIK

לכל ידוע כי גוש דן הוא הלב הפועם של זירת העסקים בישראל. באזור הנרחב מתקיימים בכל עת פרויקטי בנייה של מרכזים מסחריים לרווחת האוכלוסייה ההולכת וגדלה, הן בכמותה והן בכוח הקנייה האיכותי שלה. אם גם אתכם מעניין לקחת חלק בעתיד העסקי של גוש דן, כדאי שתכירו את אחד הפרויקטים המרשימים באזור – מגדלי רייסדור.

רייסדור היא חברה וותיקה שמאחוריה הקמה של מרכזי עסקים ומסחר ברחבי ישראל. לחברה מוניטין מצוין  בזכות סטנדרטי בנייה גבוהים במיוחד ולאור בחירה במיקומים מבוקשים ואסטרטגיים. התכנון המוקפד ואיכות הבנייה באים לכדי ביטוי במרכזי הנהנים מתפוסת עסקים מלאה ומתנועת לקוחות מרשימה. חטיבת מרכזי המסחר של רייסדור פועלת באופן מתמיד בתחום הייזום של מרכזי מסחר, החל בגוש דן ועד לקריית גת. בפרט, בולט פרויקט הדגל שלה המוקם בבני ברק – רייסדור 1.2.

מרכז מסחרי מרשים ומתקדם

רייסדור 1.2 הוא כאמור פרויקט הדגל של החברה בימים אלו, הממוקם ברחוב הלח”י בבני ברק. זהו מיקום נהדר בסמוך לצירי תנועה מרכזיים, על פני רצועה שקטה של פארק הירקון, ובצמוד לשכונה עם אלפי יחידות דיור. הפרויקט כולל שני מגדלי משרדים יוקרתיים ביחד עם מרכז מסחרי גדול, המהווה כתובת הן לעסקים והן ללקוחות מכל האזור, בסביבה המשלבת בין שלווה נדירה בלב גוש דן ובין חיי מסחר ועסקים תוססים.

בחירת המיקום התבססה בין היתר על סמיכות לשכונת המגורים שבימים אלו מוקמת לצד המגדלים, דבר שיתבטא בתנועה איכותית ומגוונת של אנשים בנגישות גבוהה למשרדים והעסקים. אזור זה נהנה מתנופת פיתוח מרשימה, והוא עטוף בכבישים מהירים שמאפשרים הגעה מהירה וקלה למגדלי המשרדים. בימים אלו מוקם גשר הרלינג שמחבר את המגדלים לצירי התנועה. מדובר בגשר ברוחב חמישים מטרים ובאורך כשלוש מאות מטרים, שיעבור מעל לאיילון מזרח ויתחבר עם רמפות לרחוב הלח”י. כמו כן, על הגשר ייסעו רוכבי אופניים לפארק הירקון, והקו הצהוב של הרכבת הקלה יעבור במרכז הגשר.

מגדלי רייסדור עצמם מפגינים חדשנות ויוקרה עם מעטפת שלמה של שירותים דיגיטליים, כגון מערכת כניסה חכמה בעלת פתיחה אוטומטית של דלתות עם זיהוי פנים, בית קפה רובוטי הראשון מסוגו בארץ, מודל של משרד חכם עם מגוון אפשרויות שליטה מרחוק, ועמדות טעינה לרכבים חשמליים. זאת לצד חללי עבודה ייחודיים, לובי מפואר, מעליות מהירות ושקטות, ותכנון המעניק חוויית עבודה מושלמת.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x