צילום:

בוסו על משכיר הדירה בפ”ת לאייזינבך ולא לבוזגלו: “אדאג שאותו בעל דירה יוקע”

יו"ר ש"ס בפ"ת ומ"מ ראש העיר אוריאל בוסו בחר להגיב ל'פתח תקוואי' תחת השם אוריאל בוסו - בוזגלו: "אדאג שאותו בעל דירה יוקע גם ע״י אותם ״אייזנבכים״ שהוא מחכה להם ואני מקווה ומאמין שגם לא ימצא אותם"


מקרה מזעזע של גזענות והדרת מזרחיים בפתח תקווה. אישה שהתקשרה לברר על השכרת דירה בשכונה קיבלה את התשובה “אייזינבך כן, בוזגלו  – לא”.

התייחסות גזענית מצד משכיר דירה בפתח תקווה. בהקלטה שפורסמה היום ברשתות החברתיות ומתפרסמת גם כאן נשמעת שיחה בין אישה שהתקשרה לברר על השכרת דירה בשכונת גני הדר בפ”ת.

בהקלטה נשמע המשכיר מברר עבור מי הדירה בדגש על המוצא העדתי. לאחר פרסום ההקלטה נפוצו שמועות כי מדובר בשיחה מבויימת ולא אמיתית – אך בדיקת האתר החדשות החרדי “בחדרי חרדים” העלתה כי השיחה אמיתית והוקלטה על ידי אישה שביימה שיחה לאחר שהשמועות אמרו שהמשכיר אינו מוכן להשכיר לכלבים ולספרדים.

מ”מ רה״ע פתח תקוה ויו”ר ש”ס בעיר אוריאל בוסו בתגובה להקלטה המזעזעת בתגובה ל’פתח תקוואי’: “ללא ספק מדובר באנשים שפלים ממדרגה נמוכה, אך ללא ספק מדובר בעשב שוטה אפילו לא בעשבים, אדם כזה שמשכיר דירה אני מקווה שבאמת אינו דר בעיר בפועל כי פשוט שאינו ראוי להמנות בין תושבי העיר האיכותיים שאינם עסוקים בגחמות מסוג זה, אדאג שאותו בעל דירה יוקע גם ע״י אותם ״אייזנבכים״ שהוא מחכה להם ואני מקווה ומאמין שגם לא ימצא אותם. אוריאל בוסו-בוזגלו”

https://petachtikva.co.il/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%A4%D7%AA%D7%97-%D7%AA%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%94/

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

2 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אריאל
7 years ago

מה עם ועדת הקבלה של גני הדר [ מנהיגה של הקהילה החרדית, שזה המוטו שלו]

Anonymous
7 years ago

מי שלא רוצה את בוזגלו כחבר לספסל בישיבה .כתלמידה בסמינר.או אפילו בחיידר.אז למה שירצה אותו כשכן.בכל אחד מאתנו חבויה מידת גזענות מסויימת כלפי האחר השונה נודה על האמת גם ספרדים לא ירצו בשכנותם למשל….

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

2
0
Would love your thoughts, please comment.x